Tomasz Relewicz partnerem w Remarkable Ones

Do zespołu agencji Remarkable Ones dołączył Tomasz Relewicz, obejmując funkcję partnera. Poprzednio przez 11 lat pracował w agencji Hill+Knowlton Strategies.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Tomasz Relewicz partnerem w Remarkable Ones
Tomasz Relewicz

Tomasz Relewicz w Remarkable Ones będzie odpowiadał za tworzenie strategii PR i realizację projektów komunikacyjnych dla firm oraz starupów działających w obszarze technologii i innowacji.

Będzie wykorzystywał swoje główne obszary kompetencyjne, czyli kreację oraz wdrożenia strategii komunikacyjnych dla innowacyjnych i technologicznych projektów w pracy z klientami nowej agencji. Jednocześnie wraz z właścicielami agencji Krystianem Cieślakiem i Magdaleną Grabalą będzie rozwijał zespół i jego kompetencje, a także pozyskiwał nowych klientów.

Poprzednio Relewicz przez 11 lat pracował w Hill+Knowlton Strategies, prowadził działania komunikacyjne dla wielu międzynarodowych firm i marek technologicznych takich, jak m.in. Facebook, Huawei, Spotify, Samsung, NetApp, CI Games. Koordynował kampanie PR w Polsce i w Europie Środkowo-Wschodniej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych