SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Top Chef” stracił 130 tys. widzów. Polsat wiceliderem rynku

Najnowszy sezon „Top Chef’a” gromadzi średnio 1,41 mln oglądających, o 130 tys. widzów mniej niż oglądało format rok temu. Polsat w czasie nadawania programu zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym, przegrywając tylko z TVP2.

Article

Szóstą edycję reality-show „Top Chef” oglądać można w Polsacie w środy o godz. 20.40, począwszy od 2 marca br. Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że po trzech odcinkach średnia oglądalność formatu wyniosła 1,41 mln widzów. Przełożyło się to na 9,24 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 12,57 proc. w grupie komercyjnej 16-49.

Do tej pory największą widownię, wynoszącą 1,46 mln oglądających, zgromadził trzeci odcinek programu.

Oglądalność formatu odcinek po odcinku

Data

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

02-03-2016

1 388 351

8,97%

09-03-2016

1 387 318

8,98%

16-03-2016

1 458 136

9,78%

Średnio:

1 411 268

9,24%

W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej „Top Chef” stracił 130 tys. widzów. Trzy pierwsze odcinki czwartej serii programu śledziło bowiem 1,54 mln osób przy udziałach wynoszących odpowiednio 9,69 proc. oraz 13,86 proc.

Polsat w czasie emisji „Top Chefa” zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem jest Dwójka emitująca „Na dobre i na złe” i „Na sygnale”, co przekłada się na 26,12 proc. udziału. Gorzej od Polsatu wypadają TVN (końcówka „Na Wspólnej”, „Singielka” i „You Can Dance”; 7,75 proc.) i TVP1 (gł. „Piękna i bestia” i filmy dokumentalne; 6,91 proc.).

Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupie komercyjnej.

Widownia „Top Chefa 6” na tle konkurencji

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

TVP2

3 989 370

26,12%

20,51%

Polsat - Top Chef 6

1 411 268

9,24%

12,57%

TVN

1 183 774

7,75%

10,23%

TVP1

1 055 414

6,91%

4,57%

Dodajmy, że w lutym br. udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 10,74 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Top Chef” stracił 130 tys. widzów. Polsat wiceliderem rynku

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
widz
już chyba ludziom opatrzyły się te formaty, bo ile można to samo ... :(
17 11
odpowiedź
User
widz
już chyba ludziom opatrzyły się te formaty, bo ile można to samo ... :(
11 10
odpowiedź
User
:D
Dziekuje moderatorom, ze puszczaja tak merytoryczne posty jak Bartka, wycinajac probly polemiki z takowymi. Czyzby i tu Dobra Zmiana?
10 11
odpowiedź
User
Kebab
A ja bardzo polubiłem ten program, choć zacząłem go oglądać dopiero od drugiej edycji. I wg mnie problemem jest nie zmęczenie formatem, tylko dobór uczestników. W poprzednich były naprawdę indywidualności, można ich było nienawidzić albo popierać z całych sił (np. Wałęsa, albo dziwny kucharz w dziwnej czapeczce). Były też wspaniałe kobiety, które wygrywały z mężczyznami i to było wspaniałe. A teraz nuda potworna. Żadnego ciekawego uczestnika i ani jednej ładnej kobiety. Czyżby nie było z czego wybierać?
12 9
odpowiedź
User
kamcio34
ahhaha lepszą ma hells kitchen :)
9 10
odpowiedź