SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Top10 spotów na YouTubie: Barbie, Nike, Toyota, PlayStation, iPhone 6s, Emirates (wideo)

Na YouTubie zdecydowanie najpopularniejszymi spotami marketingowymi w październiku br. były reklamy marek Barbie i Extra Gum. W czołowej dziesiątce znalazły się też klipy promujące m.in. Nike, Surface Booka, Toyotę, PlayStation, iPhone’a 6s i Emirates.

Article

Spot lalek Barbie „Imagine The Possibilities”, o którym szerzej pisaliśmy w połowie października, przez cały poprzedni miesiąc zanotował na YouTubie 12,42 mln obejrzeń. Poziom 10 mln wyświetleń przekroczyła jeszcze reklama gum do żucia Extra Gum zatytułowana „The Story of Sarah & Juan”.

Zimowy spot Nike ze sponsorowanymi przez tę firmę sportowcami (więcej o nim) obejrzano prawie 8 mln razy. Klip promujący zestaw toaletowy Squatty Potty zanotował 5,66 mln wyświetleń, a spot Surface Booka - 5 mln.

W drugiej połowie rankingu uplasowały się m.in. reklama linii Emirates z udziałem Jennifer Aniston (więcej o tym), spot Toyoty z bohaterami filmu „Powrót do przyszłości” (zobacz szczegóły), klip iPhone’a 6s z Jamiem Foxxem oraz reklamy PlayStation i Boeninga.

W statystykach wzięto pod uwagę zarówno naturalne odtworzenia klipów przez użytkowników, jak i płatne emisje.

We wrześniu na YouTubie najpopularniejsze były spoty promujące „FIFA 16”, Google i H&M (zobacz całe zestawienie), w sierpniu - reklamy DC Shoes, ROC by Monster i Lexusa, a w lipcu - spoty Always, Coca-Coli i GoPro.


10 najpopularniejszych spotów na YouTubie w październiku 2015 roku


1. Barbie: „Imagine The Possibilities”

Liczba obejrzeń w październiku: 12 418 940
Agencja kreatywna: BBDO
Agencja mediowa: Starcom

 


2. Extra Gum: „The Story of Sarah & Juan”

Liczba obejrzeń w październiku: 11 029 187
Agencja kreatywna: Energy BBDO
Agencja mediowa: Starcom Mediavest Group; Mediacom

 


3. Nike: „Snow Day”

Liczba obejrzeń w październiku: 7 995 747
Agencja kreatywna: Wieden + Kennedy
Agencja mediowa: Razorfish

 


4. Squatty Potty: „This Unicorn Changed the Way I Poop”

Liczba obejrzeń w październiku: 5 663 676
Agencja kreatywna: Harmon Brothers

 


5. Microsoft: „The New Microsoft Surface Book”

Liczba obejrzeń w październiku: 5 000 488
Agencja mediowa: Dentsu Aegis

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Top10 spotów na YouTubie: Barbie, Nike, Toyota, PlayStation, iPhone 6s, Emirates (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
maciek
iPhone 6s jak dla mnie wygrało! :D
8 8
odpowiedź