SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Topnieje rynek dwutygodników people. „Flesz” najbardziej w dół (dane za kwiecień)

W kwietniu 2016 roku wszystkie dwutygodniki people odnotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Flesz”. Na czele sprzedaży uplasowało się „Party”.

Article

Średnia sprzedaż ogółem dwutygodnika „Party” (Edipresse Polska) w kwietniu 2016 roku wyniosła 174 431 egz. W porównaniu do kwietnia 2015 roku była ona niższa o 21,08 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugie miejsce zajął dwutygodnik „Show” (Wydawnictwo Bauer). Zanotował on spadek sprzedaży ogółem wynoszący 19,28 proc. i średni wynik na poziomie 164 311 egz.

Podium uzupełnia magazyn „Viva!” (Edipresse Polska), który przed rokiem był czwarty. Jego wynik sprzedażowy zmniejszył się o 8,36 proc. do 91 325 egz.

Na czwartą lokatę spadł zaś „Flesz” (również Edipresse Polska). Jego średni wynik zmalał najbardziej w zestawieniu - o 29,84 proc. do 76 188 egz.

Stawkę zamyka „Gala” (Grupa Burda) ze sprzedażą na poziomie 40 407 egz., która zanotowała spadek wynoszący 19,72 proc.

ZKDP

kwiecień

Dynamika

Wirtualnemedia.pl

2016

2015

Tytuł

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

W proc.

Party Życie Gwiazd

264 505

174 498

174 431

334 658

221 080

221 013

-21,08%

Show

248 946

164 311

164 311

314 904

203 567

203 567

-19,28%

Viva

149 613

102 988

91 325

184 281

101 308

99 654

-8,36%

Flesz Gwiazdy & Styl

122 560

91 127

76 188

169 778

109 079

108 595

-29,84%

Gala

101 920

40 677

40 407

117 198

50 383

50 333

-19,72%

W kwietniu 2016 roku w porównaniu do marca 2016 roku największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem pochwalić się mogła „Viva!” - było to 11,87 proc. Z kolei największy spadek, wynoszący 6,62 proc., odnotowała „Gala”.

ZKDP

2016

Dynamika

Wirtualnemedia.pl

kwiecień

marzec

Tytuł

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

W proc.

Party Życie Gwiazd

264 505

174 498

174 431

264 641

171 709

171 642

1,62%

Show

248 946

164 311

164 311

252 478

147 467

147 407

11,47%

Viva

149 613

102 988

91 325

135 790

91 775

81 633

11,87%

Flesz Gwiazdy & Styl

122 560

91 127

76 188

125 673

91 343

76 689

-0,65%

Gala

101 920

40 677

40 407

123 465

43 541

43 271

-6,62%

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Topnieje rynek dwutygodników people. „Flesz” najbardziej w dół (dane za kwiecień)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl