SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Totalizator Spportowy szykuje dwie kampanie reklamowe zdrapek

Totalizator Sportowy szykuje dwie duże kampanie marketingowe tzw. zdrapek w przyszłym roku - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Ma to związek z 20-leciem istnienia tego rodzaju gier losowych na rynku.

Article

Jak podaje Totalizator, zdrapki są najdynamiczniej rozwijającą się grupą produktów w ofercie marki Lotto. Mają największy potencjał wzrostu, wciąż przyciągają nowych klientów, a wśród nich najmłodszą grupę odbiorców. W portfelu marki Lotto stanowią pierwszą pod względem wielkości sprzedaży kategorię produktową. Rocznie Totalizator wprowadza do sprzedaży 45 rodzajów nowych zdrapek o łącznym nakładzie ok. 370 mln egzemplarzy. Ich ceny wynoszą od 1 do 30 zł. Nagrody w nich są wyłącznie pieniężne, a ich wysokość kształtuje się - w zależności od ceny - od 1 zł do 2 mln zł. Z danych spółki wynika, że rocznie Polacy wydają na zdrapki Lotto ok. 1 mld zł.

W przyszłym roku, a dokładnie 29 września, zdrapki będą obchodzić 20-lecie istnienia na polskim rynku. Będą w związku z tym obrandowane specjalnym logotypem. Do sprzedaży trafi też zdrapka „jubileuszowa” - jesienią, natomiast w marcu pojawi się seria „Kocham zdrapki”, a w lipcu - „Szalone 20”.

W związku z 20-leciem istnienia zdrapek Totalizator zaplanował na przyszły rok dwie duże kampanie reklamowe tych produktów. Pierwsza zostanie przeprowadzona w I kwartale 2019 roku, a druga – w III kwartale i będzie bezpośrednio nawiązywać do jubileuszu. Obie kampanie mają obejmować emisję spotów w telewizji oraz działania w internecie, radiu, na outdoorze, w prasie, kinach, punktach sprzedaży, eventy itp.

Totalizator liczy, że te działania reklamowe, które mają być skierowane do osób w wieku 18-35 lat, spontanicznych, lubiących nowości, emocje i niespodzianki dotrą do zupełnie nowej potencjalnej grupy graczy, zwłaszcza tych, którzy do tej pory z gier losowych nie korzystali. Mają też przyczynić się do wzrostu sprzedaży zdrapek przynajmniej o 5 proc. w ciągu dwóch miesięcy po kampanii.

Realizacją zaplanowanych działań zajmie się agencja, którą Totalizator wybierze w trwającym właśnie przetargu. Ostatni raz zdrapki promowane były akcją wiosną br. w kampanii pod hasłem „Miliony do zdrapania” .

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Totalizator Spportowy szykuje dwie kampanie reklamowe zdrapek

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Adams
totalizator chyba teraz jakieś punkty z salonami gier otworzył słyszał ktoś?
11 8
odpowiedź
User
donek
Tak mają w kilku miastach w Polsce swoje salony na pewno w Wawie jest
9 8
odpowiedź