Toys"R"Us postawiło na Good One Group

Good One Group wygrała przetarg na obsługę marki Toys”R”Us - specjalizująca się w sprzedaży zabawek oraz produktów dla dzieci i młodzieży.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Agencje tworzące Good One Group zajmą się obsługą marki Toys”R”Us i tak: za media relations, obsługę PR i doradztwo w zakresie wizerunku odpowiadać będzie Good One PR, administracją strony internetowej Toys”R”Us zajmie się agencja interaktywna BloomNet, zaś za obsługę marki w zakresie  komunikacji w mediach społecznościowych odpowiadać będzie agencja social-mediowa Social Lama.

Za koordynację wszystkich wymienionych działań będzie odpowiedzialny Marek Janota. Pozostałe osoby dedykowane do obsługi klienta to Marcin Górecki z Good One PR, Weronika Świerzewska z BloomNet oraz Natalia Drobniak z Social Lamy.

Umowa została podpisana na czas nieokreślony.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu