TP pomaga szkołom

TP sponsorem szkolnych projektów internetowych

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Telekomunikacja Polska przekaże stu szkołom nagrody o wartości 1500 zł każda na realizację Szkolnych Projektów  Internetowych. Ponadto dziesięć szkół, które stworzą najciekawsze projekty i najlepiej je zrealizują otrzyma  dodatkowo po 5000 zł na ich kontynuację w kolejnym roku szkolnym. Nagrody od Telekomunikacji Polskiej trafią do szkół, które uczestniczą w programie "Akademia szkoły z klasą". Dziś, w  Dniu Edukacji Narodowej, spośród placówek posiadających tytuł "szkoły z klasą" wylosowanych zostanie 120 uczestników akcji. Następnie ich uczniowie i nauczyciele opracują e-projekty promujące wykorzystanie szerokopasmowego Internetu jako doskonałego źródła wiedzy i sposobu na rozwijanie zainteresowań młodych ludzi.

TP przekaże środki na 100 najciekawszych projektów. W następnym etapie wyróżnione szkoły zrealizują swoje  pomysły na nowatorskie zajęcia z wykorzystaniem nowoczesnych technologii i przedstawią raporty z ich wykonania.  Najlepsze dodatkowo zostaną nagrodzone kwotą po 5000 zł, na kontynuację zajęć w kolejnym roku szkolnym.

- Od początku września Telekomunikacja Polska realizuje program "edukacja z internetem tp", dając szkołom  szerokopasmowy dostęp do sieci za 1 zł miesięcznie. Nagrody to kolejne wsparcie dla szkół, które stawiają na Internet  i mają pomysł jak wykorzystać go w edukacji - powiedział Marek Józefiak, Prezes TP.

Efektem konkursu będzie zbudowanie bazy scenariuszy lekcji, zajęć pozalekcyjnych oraz schematów prowadzenia  kół zainteresowań, promujących wykorzystanie szerokopasmowego Internetu. W ten sposób TP chce uczestniczyć w  tworzeniu zasobów przykładowych zajęć, które będą praktycznie wykorzystywane w szkołach.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu