Travis Scott partnerem PlayStation 5. Promocja i dedykowane akcesoria

Popularny raper Travis Scott został strategicznym partnerem Sony i będzie współpracował przy promocji nadchodzącej konsoli PlayStation 5. W ramach partnerstwa muzyk będzie występował w wydarzeniach online organizowanych przez Sony, w ofercie mają się też pojawić gadżety i akcesoria firmowane przez należącą do Scotta markę Cactus Jack.

ps
ps
Udostępnij artykuł:

Pierwsze dokładniejsze informacje na temat PlayStation 5 pojawiły się wiosną 2020 r. Zgodnie z nimi jednostką centralną PlayStation 5 jest 8-rdzeniowy procesor AMD Zen 2 taktowany z częstotliwością 3,5 GHz. Za sprawną obsługę grafiki ma odpowiadać układ RDNA 2 o wydajności 10,2 TFLOP-ów. Konsola zostanie wyposażona w 16 GB pamięci RAM o przepustowości 448 GB/s.

Producent podkreśla, że na wysoką wydajność PlayStation 5 będzie miało wpływ zastosowanie szybkiego dysku SSD o pojemności 825 GB, który zaoferuje transfer danych do 5 GB/s. Dodatkowo w konsoli będzie istniała możliwość zamontowania innych nośników danych typu SSD i HDD.  

W połowie września br. Sony poinformowało, że rusza przedsprzedaż PS 5, zaś sprzedaż konsoli na rynku rozpocznie się 19 listopada. Urządzenie będzie dostępne w dwóch odmianach. Cena droższej PlayStation 5 wyposażonej w napęd Blu-ray wynosi 499,99 euro (2299 zł), zaś wersja PS 5 Digital Edition bez napędu Blu-ray kosztuje 399,99 euro (1849 zł).

Travis Scott wypromuje PlayStation 5

Teraz poinformowano, że Sony zawarło strategiczne partnerstwo z popularnym raperem Travisem Scottem dotyczące działań marketingowych i promocyjnych związanych z PlayStation 5.

Scott był już wcześniej partnerem kilku marek, które wspierał wizerunkowo, m.in. Fortnite, Tesli czy McDonald’s. Obecnie według zapowiedzi raper będzie promował PS 5 w kilku różnych działaniach. Będą wśród nich wydarzenia online dla użytkowników konsoli, a także sesje streamingu z konkretnych gier. W sprzedaży mają się także pojawić gadżety i akcesoria związane z PlayStation 5 sygnowane prowadzoną przez Scotta marką Cactus Jack.

Początkiem współpracy rapera i Sony przy promocji PlayStation 5 jest filmik zamieszczony na YouTube z raperem i konsolą w rolach głównych.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?