'Trzeci oficer' nie dał rady konkurencji

Emitowany w czwartkowe wieczory w Dwójce serial sensacyjny "Trzecioficer" miał mniej widzów niż nadawane w tym czasie propozycjegłównych konkurentów TVP 2. Produkcja cieszyła się też mniejsząpopularnością niż pokazywana dwa lata temu jej poprzednia część.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Średnia oglądalność serialu "Trzeci oficer" (emisja w czwartki,zwykle o 20.40) wyniosła 1,98 mln widzów, co dało nadającej serialstacji 13,84 proc. udziału w grupie 4+ i 14,11 proc. w grupie 16-49- wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dlaWirtualnemedia.pl. Dla porównywania, emitowana jesienią 2006 rokupoprzednia część serialu zatytułowana "Oficerowie" przyciągałaśrednio 3,27 mln oglądających i dała TVP 2 19,37 proc. udziału wgrupie 4+ (serial pokazywano wtedy w niedziele o 20.00).

W paśmie emisji "Trzeciego oficera" Dwójka była dopiero stacjączwartego wyboru. Liderem była wtedy TVN, która pokazywała "W-11 -Wydział Śledczy" i filmy fabularne - pozycje te wybierało 3,67 mlnwidzów. Na drugiej pozycji znalazła się Jedynka ("Zagubieni","Terminator", "Londyńczycy"; 2,61 mln), natomiast trzecią lokatęzajął Polsat (gł. "Tylko miłość", filmy, "Piotr Bałtroczyk nażywo"; 2,02 mln).

Na reklamach nadawanych wokół "Trzeciego oficera" stacjazarobiła w sumie 7,7 mln zł (dane cennikowe netto, bezrabatów).

Telewizja Polska najprawdopodobniej nie zdecyduje się nawyprodukowanie kolejnego sezonu serialu.

Widownia "Trzeciego oficera" odcinek poodcinku

Oglądalność konkurencji w czasie emisjiserialu

Profil widowni "Trzeciego oficera"

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej