SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Tune up your party” w internetowej kampanii Desperados

Ruszyła internetowa kampania Desperados, w której można zaprojektować własną etykietę tego piwa. Akcję na zlecenie Grupy Żywiec przygotowały agencje Cream i AMG.net.

„Tune up your party” w internetowej kampanii Desperados

W ramach kampanii „Tune up your party” na stronie desperadosbeer.pl uruchomiono aplikację, za pomocą której można zaprojektować swoją własną etykietę piwa Desperados. Autorzy pierwszych 2 tys. projektów otrzymają butelki z wymyśloną przez siebie etykietą, natomiast twórcy najciekawszych prac mają szansę na nagrody.

Akcja – zaplanowana do 15 marca – obejmuje również konkursy na stworzenie najlepszej imprezowej playlisty oraz wzoru na koszulkę. Natomiast na Facebookowym fanpage’u Desperados trwa konkurs na najlepiej stuningowaną butelkę z imprezowego paka.

Za pomysł i realizację akcji odpowiada agencji Cream, a aplikację do projektowania etykiet na stronie desperadosbeer.pl przygotowała agencja AMG.net.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Tune up your party” w internetowej kampanii Desperados

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Branżowa
Od kiedy Desperados to KP?
8 8
odpowiedź