SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TVN dołączył kanały 4fun Media do portfolio Premium TV

Grupa TVN pozyskała kolejnego klienta do swojego nowego projektu Premium TV. Operator podpisał umowę z 4fun Media, nadawcą kanałów 4fun.tv i rebel:TV.

TVN dołączył kanały 4fun Media do portfolio Premium TV

Zgodnie z umową od 1 stycznia 2011 Premium TV rozpoczyna współpracę z 4Fun Media w obszarze sprzedaży spotów i sponsoringu, obejmującą tworzenie produktów reklamowych oraz maksymalizowanie przychodów obu kanałów (więcej na ten temat).
 
- Zdecydowaliśmy się na współpracę z grupą TVN w ramach projektu Premium TV, gdyż daje ona szansę na współpracę na wielu płaszczyznach. Partnerstwo przy tworzeniu niektórych formatów czy współpraca kontentowa może mieć strategiczne znaczenie dla stacji z grupy 4fun Media. Wierzymy, ze doświadczenie grupy TVN w zakresie sprzedaży i promocji kanałów tematycznych jak i realizacji akcji niestandardowych przyczyni się do wzrostu oglądalności oraz pozycji 4fun.tv i rebel:tv na rynku kanałów tematycznych – powiedziała prezes 4fun Media Ewa Czekała.

Grupa TVN uruchomiła projekt Premium TV. Usługa Premium TV oferuje reprezentację handlową kanałów nie będących w portfolio Grupy TVN. Pierwszym klientem Premium TV została Telewizja Puls (więcej na ten temat)

Do końca tego roku za sprzedaż w reklam w 4fun.tv i Rebel.tv odpowiada dom sprzedaży kanałów tematycznych At Media.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: TVN dołączył kanały 4fun Media do portfolio Premium TV

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Dom Mediowy
tvn totalnie wyruchał atmedia, ach, dobrze im, dobrze, dawać dalej...
8 8
odpowiedź
User
marek
Dom Mediowy - lecz sie na nogi, bo na głowę już za późno.
Co masz na myśli wyruchał? Cały czas mają ponad 50 kanałów,zresztą znając biuro reklamy TVN długo 4fun i Puls z nimi nie wytrzymają...
8 8
odpowiedź