SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVN dołączył kanały 4fun Media do portfolio Premium TV

Grupa TVN pozyskała kolejnego klienta do swojego nowego projektu Premium TV. Operator podpisał umowę z 4fun Media, nadawcą kanałów 4fun.tv i rebel:TV.

TVN dołączył kanały 4fun Media do portfolio Premium TV

Zgodnie z umową od 1 stycznia 2011 Premium TV rozpoczyna współpracę z 4Fun Media w obszarze sprzedaży spotów i sponsoringu, obejmującą tworzenie produktów reklamowych oraz maksymalizowanie przychodów obu kanałów (więcej na ten temat).
 
- Zdecydowaliśmy się na współpracę z grupą TVN w ramach projektu Premium TV, gdyż daje ona szansę na współpracę na wielu płaszczyznach. Partnerstwo przy tworzeniu niektórych formatów czy współpraca kontentowa może mieć strategiczne znaczenie dla stacji z grupy 4fun Media. Wierzymy, ze doświadczenie grupy TVN w zakresie sprzedaży i promocji kanałów tematycznych jak i realizacji akcji niestandardowych przyczyni się do wzrostu oglądalności oraz pozycji 4fun.tv i rebel:tv na rynku kanałów tematycznych – powiedziała prezes 4fun Media Ewa Czekała.

Grupa TVN uruchomiła projekt Premium TV. Usługa Premium TV oferuje reprezentację handlową kanałów nie będących w portfolio Grupy TVN. Pierwszym klientem Premium TV została Telewizja Puls (więcej na ten temat)

Do końca tego roku za sprzedaż w reklam w 4fun.tv i Rebel.tv odpowiada dom sprzedaży kanałów tematycznych At Media.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: TVN dołączył kanały 4fun Media do portfolio Premium TV

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Dom Mediowy
tvn totalnie wyruchał atmedia, ach, dobrze im, dobrze, dawać dalej...
odpowiedź
User
marek
Dom Mediowy - lecz sie na nogi, bo na głowę już za późno.
Co masz na myśli wyruchał? Cały czas mają ponad 50 kanałów,zresztą znając biuro reklamy TVN długo 4fun i Puls z nimi nie wytrzymają...
odpowiedź