TVN podał ceny reklam na wrzesień. Najdroższe przy "Faktach"

Biuro reklamy TVN Media opublikowało cennik reklamowy na wrzesień. Najwyżej wyceniono w nim spoty emitowane przy "Faktach" w dni powszednie.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
TVN podał ceny reklam na wrzesień. Najdroższe przy "Faktach"
mat.pras.

30-sek. spot przy tym serwisie informacyjnym od poniedziałku do piątku kosztuje 81,3 tys. zł. Stawka dla emisji w niedzielne wieczory jest niższa i wynosi 78,1 tys. zł (ceny netto, bez rabatów).

Za spot przy serwisie sportowym trzeba zapłacić: 63,7 tys. zł w dni robocze i 61,5 tys. zł w niedziele. Ceny dla reklam przy prognozie pogody wynoszą odpowiednio: 54,1 tys. zł i 51,3 tys. zł. 

Reklama przy serialu "Na Wspólnej" kosztuje 47,8 tys. zł, a emitowanym zaraz po nim programie "The floor" - 43,9 tys. zł.

Spot przy emitowanym w poniedziałkowe wieczory programie "Bitwa o gości" to wydatek rzędu 31,3 tys. zł, a przy wtorkowym "Ślubie od pierwszego wejrzenia" - 43,1 tys. zł. Z kolei cena spotu przy programie "Kuba Wojewódzki" wynosi 37,5 tys. zł.

Na 40,3 tys. zł wyceniono reklamę przy "Top Model" (środowy wieczór), na 45,2 tys. zł - przy "Kuchennych rewolucjach" (czwartki), na 46 tys. zł - przy "Afryce Express" (sobota) i na 42,2 tys. zł przy programie "Masterchef" (niedzielny wieczór). 

TVN Media jako drugie biuro reklamy tv - po biurze reklamy TVP - podało ceny reklam na wrzesień. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta