Kanał Zero debiutuje wysoko w rankingu najczęściej cytowanym medium w Polsce. Na czele TVN24, Wirtualna Polska i „Wyborcza”

W lutym 2024 roku TVN24 była najczęściej cytowanym medium w Polsce przez dziennikarzy blisko 3,8 tys. razy – wynika z raportu Instytutu Monitorowania Mediów. Drugie miejsce należy do Wirtualnej Polski, a trzecie do „Gazety Wyborczej”. Wirtualnemedia.pl utrzymują się w czołówce serwisów internetowych z największą liczbą cytowań. W zestawieniu najbardziej opiniotwórczych mediów debiutuje Kanał Zero.

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
Kanał Zero debiutuje wysoko w rankingu najczęściej cytowanym medium w Polsce. Na czele TVN24, Wirtualna Polska i „Wyborcza”
Reżyserka telewizyjna (fot. Mediaset)

Czołowe miejsce w rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów kolejny raz należy do Gazeta Wyborcza” cytowana w lutym niemal 3,6 tys. razy.

grafika

Wirtualnemedia.pl w czołówce mediów internetowych

W lutym na pierwsze miejsce rankingu mediów internetowych powraca Wirtualna Polska, która wyprzedza w lutym Onet i Interię. Kolejne miejsxce zajmuje debiutujący w rankingu Kanał Zero. 

Portal Wirtualnemedia.pl zajmuje miejsce piąte, z liczbą 1274 wzmianek.

grafika

„Wyborcza” najbardziej opiniotwórcza w prasie

Pierwsze miejsce w rankingu tytułów prasowych należy do „Gazety Wyborczej”. Na drugiej pozycji znajduje się „Rzeczpospolita”, która była cytowana ponad 3,5 tys. razy m.in. w związku z publikacją na temat zmian w branży lotniczej. Podium zamyka „Fakt”, do informacji którego dziennikarze odnosili się ponad 2,1 tys. razy.

grafika

W kategorii tygodników podium lutowego rankingu IMM tworzą „Newsweek”, „Viva” i „Do Rzeczy”. Z koeli wśród miesięczników i dwumiesięczników liderem jest „Press” przed „Forbesem” i „Twoim Styl”. 

grafika

Najbardziej opiniotwórcze telewizje i stacje radiowe

TVN24 za sprawą blisko 3,8 tys. cytowań pozostaje na pierwszym miejscu zestawienia najbardziej opiniotwórczych stacji telewizyjnych. Na drugiej pozycji plasuje się Polsat News, podium zamyka TVP Info.

grafika

 

Z liczbą blisko 2,8 tys. odwołań RMF FM wraca na czołową pozycję wśród najbardziej opiniotwórczych stacji radiowych. Drugie miejsce z liczbą ponad 2,3 tys. cytowań zajmuje Radio ZET, a trzecia pozycja za sprawą ponad 1,1 tys. powołań należy do Programu I Polskiego Radia.

grafika

Business Insider liderem mediów ekonomiczno-biznesowych

Business Insider w minionym miesiącu uzyskał 958 powołań i w innych mediach i tym samym pozostaje na pozycji lidera zestawienia portali o profilu ekonomiczno-biznesowym. Na drugim miejscu plasuje się Money, do którego odwoływano się 693 razy. Trzecia pozycja podium należy do Bankiera (217 wzmianek).

grafika

Z kolei w zestawieniu najbardziej opiniotwórczych tytułów prasowych o profilu ekonomiczno–biznesowym liderem pozostaje „Rzeczpospolita”, która wyprzedza „Dziennik Gazetę Prawną” i „Forbes”.

grafika

Najczęściej cytowane media regionalne

„Gazeta Krakowska” za sprawą 190 cytowań awansuje o cztery miejsca i plasuje się na pozycji lidera mediów regionalnych w lutym. Drugie miejsce zajmuje „Głos Wielkopolski”, trzecie Radio Kielce.

grafika

Ringier Axel Springer liderem rankingu wydawnictw  Pierwsze miejsce w rankingu najbardziej opiniotwórczych wydawnictw zajmuje grupa Ringier Axel Springer, której redakcje (Business Insider, Fakt, Forbes, Newsweek, Noizz, Onet, Plejada, Przegląd Sportowy, Medonet) były cytowane przez inne media ponad 8,8 tys. razy. Na drugim miejscu znajduję się Agora z liczbą przeszło 8,3 tys. odwołań (Gazeta Wyborcza, Sport.pl, Radio Plus, Plotek.pl, TOK FM, Gazeta.pl, Radio ZET). Trzecia pozycja na podium należy do Cyfrowego Polsatu z liczbą blisko 6,2 tys. wzmianek (Polsat, Polsat News, Polsat Sport, Interia, Pomponik, TV4). Czwarte miejsce po awansie o jedną pozycję zajmuje Wirtualna Polska Media, z 5681 cytatów.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Wybrano Młodzieżowe Słowo Roku. Co znaczy "szponcić"?

Wybrano Młodzieżowe Słowo Roku. Co znaczy "szponcić"?

Będzie wrogie przejęcie właściciela TVN? Konkurent Netfliksa nie składa broni

Będzie wrogie przejęcie właściciela TVN? Konkurent Netfliksa nie składa broni

VeloBank z nową kampanią wizerunkową na święta. Twarzą Magdalena Różczka

VeloBank z nową kampanią wizerunkową na święta. Twarzą Magdalena Różczka

Przejęcie w reklamie zewnętrznej domknięte. Digital Network zapłaciła z kredytu

Przejęcie w reklamie zewnętrznej domknięte. Digital Network zapłaciła z kredytu

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Kosmiczny sylwester TVP2. Tak wygląda spot promocyjny

Kosmiczny sylwester TVP2. Tak wygląda spot promocyjny