SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TVP 1 liderem, "Kevin sam w domu" świątecznym hitem

Liderem oglądalności w okresie świątecznym była TVP 1. Największą widownię zgromadził "Teleexpress" wyemitowany drugiego dnia Świąt, zaś najpopularniejszym filmem okazał się "Kevin sam w domu".

TVP 1 liderem,

Udziały TVP1 między 25 a 26 grudnia wyniosły 21,24 proc. i były wyższe niż przed rokiem (20,46 proc.). Dwójka zanotowała 17,2 proc. udziału w rynku (przed rokiem 17,59 proc.), Polsat zaś 14,45 proc. udziału (wobec 14,93 proc. przed rokiem). Najwięcej stracił TVN. Z 16,63 proc. udziału w badanym okresie w 2009 roku spadł do 12,18 proc. obecnie - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl

Wśród 10 najchętniej oglądanych programów świątecznego weekendu znalazły się między innymi "Teleexpress" (6,06 mln widzów i 44,25 proc. udziału w rynku), "Jaka to melodia?" (5,52 mln widzów i 37,36 proc. udziału w rynku), "Wiadomości" (5,19 mln widzów i 32,08 proc. udziału w rynku). Typowo świątecznym hitem okazała się kabaretowa propozycja "Neo-Nowka i przyjaciele – problemy Świętego Mikołaja" (4,88 mln widzów i 28,26 proc. udziału w rynku).

Najpopularniejszym filmem okazał się "Kevin sam w domu" –  wpisany do świątecznej ramówki po interwencji widzów, którzy skrzyknęli się na portalach społecznościowych (więcej na ten temat). Produkcję śledziło 4,2 mln widzów przy 26,33 proc. udziału stacji w rynku. Duża popularnością cieszył się także inny klasyk – Potop – drugą część filmu zobaczyło 3 mln widzów (25 proc. udziału w rynku).

Polacy spędzili przed telewizorem 5 godzin i 51 minut – najmniej od  2004 roku kiedy owa średnia wyniosła 5 godzin i 49 minut.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: TVP 1 liderem, "Kevin sam w domu" świątecznym hitem

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Olek
No i proszę, skończyła się era dobrych seriali na Tvn-ie i ludzie wybrali rozyrywke Polsat :)
8 8
odpowiedź
User
Kevin hitem???
To naprawdę mamy strasznie zidiociołych widzów skoro ogladają po 10x to samo. Inna sprawa, że to tylko oznacza, że żadne stacje nie dały żadneggo fajnego i na topie filmu.WSTYD!!
8 8
odpowiedź
User
cocks
podbiłem Potop ;))
8 8
odpowiedź
User
Marcin
a mówiłem z bojkotować Polsat z Kevinem
8 8
odpowiedź
User
Zadusznik
Cóż, Kevin to już powoli tradycja, tak, jak opłatek czy karp - musi być w święta. Dlatego bardzo dobrze że, Polsat to zauważył. Może wam się wydać to śmieszne, ale ja naprawdę czuję i lubię ten film i tak jak mogę się delektować karpiem przy wigilijnym stole to mogę też, oglądać Kevina w święta. Po prostu ekstra!
8 8
odpowiedź