TVP 2: 'Tak to leciało' straciło nieco widzów

Trzecia edycja teleturnieju muzycznego "Tak to leciało!", któryDwójka emituje w niedzielne wieczory, ma nieco mniej widzów niżemitowana w ub.r. pierwsza seria programu. W czasie emisji show TVP2 cieszy się mniejszą popularnością niż TVP 1 i TVN, ale wygrywa zPolsatem.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Średnia oglądalność ośmiu pierwszych wydań trzeciejserii programu "Tak to leciało!" (emisja w niedziele o 19.05)wyniosła 3,07 mln osób, co dało nadającej show stacji 20,46 proc.udziału w grupie 4+ i 22,33 proc. w grupie 16-49 - wynika z danychAGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl. Wanalogicznym okresie ub.r. pierwsza seria teleturnieju miała niecowięcej widzów - oglądało ją średnio 3,33 mln osób przy udzialewynoszącym odpowiednio 22,85 proc. i 22,87 proc. W czasie emisji "Tak to leciało!" TVP 2 jest stacją trzeciegowyboru, minimalnie przegrywając z zajmującą drugie miejsce TVP 1,która nadaje w tym czasie "Wieczorynkę" i "Wiadomości" i ma 20,99proc. udziału w rynku. Liderem pasma jest TVN ("Fakty", "Sport","Pogoda" i "Uwaga!"; 22,05 proc.). Gorzej od Dwójki radzi sobiePolsat ("Wydarzenia", "Sport", "Pogoda", "Kudłaty i Scooby-Doo natropie" ; 12,67 proc.). Z danych telemetrycznych wynika, że program oglądają najchętniejkobiety, widzowie w wieku powyżej 40. lat, mieszkańcy wsi i osoby zwykształceniem podstawowym.

Widownia "Tak to leciało!" odcinek poodcinku

Oglądalność konkurencji w czasie emisji programu Profil widowni "Tak to leciało!"

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem