TVP Info z dużym wzrostem liczby reklam w 2024 roku. TVN24 i Polsat News ze spadkami

Kanał TVP Info był w 2024 roku jedyną stacją informacyjną, w której wzrosły jednocześnie: liczba wyemitowanych spotów i liczba aktywnych na antenie marek - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. W pozostałych stacjach informacyjnych ich liczby zmalały. Największy spadek dotknął Republikę.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
TVP Info z dużym wzrostem liczby reklam w 2024 roku. TVN24 i Polsat News ze spadkami

Z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarły Wirtualnemedia.pl wynika, że w 2024 roku liczba reklam wyemitowanych w TVP Info wzrosła z 98 533 w 2023 roku do 156 867 w 2024 roku. Więcej też było aktywnych na antenie tego kanału marek - 750 wobec 673 w 2023 roku. 

W TVN24 wzrosła liczba reklamowanych marek - z 1145 do 1216, ale zmalała liczba spotów: z 294 703 do 293 007. Z kolei w TVN24 Bis liczba aktywnych brandów wzrosła z 867 do 916, ale zmalała liczba spotów: z 334 863 do 319 288. 

Republika z największymi spadkami

W pozostałych kanałach informacyjnych zmalały rok do roku zarówno liczba aktywnych marek, jak i liczba reklam. 

Największy ich spadek dotknął TV Republikę. Liczba reklamowanych marek zmalała o 152 - do 442, zaś liczba reklam była mniejsza o 128 103 - wyniosła 54 201.

W Polsat News2 pokazano 17 591 mniej reklam (241 328) od 517 marek (w 2023 roku było ich 736). W Polsat News ubyło natomiast 16 853 spotów (207 108 w 2024 roku), a liczba aktywnych brandów spadła o 57 - do 1000. 

Kanał Wydarzenia24 w ub.r. wyemitował 294 838 spoty (o 15 385 mniej niż rok wcześniej), a liczba marek reklamowanych na jego antenie zmalała o 44, do 735. 

O 8766 spadła liczba spotów pokazanych na antenie kanału wPolsce24 (do 272 888), mniej było też aktywnych marek: 547 w ub.r. wobec 562 rok wcześniej. 

Na antenie Polsat News Polityka było w ub.r. 251 385 spotów od 485 marek (stacja zaczęła nadawanie w 2024 roku). 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu