SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVP Info znów liderem wśród stacji informacyjnych

W lutym 2014 roku pozycję lidera oglądalności wśród stacji informacyjnych zajęło TVP Info. Drugie miejsce należało do TVN24, który zanotował największy spadek w zestawieniu, ale był liderem w grupie komercyjnej. Z kolei najwięcej zyskał Polsat News.

Kanał TVP Info w każdej minucie w lutym 2014 roku śledziło średnio 201 tys. widzów, czyli o 4,09 proc. mniej niż w lutym 2013 roku, a jego udział w rynku telewizyjnym zmniejszył się z 3,02 proc. do 2,86 proc. - pokazują dane Nielsen Audience Measurement przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl.

>>> „Teleexpress” liderem programów informacyjnych. „Wiadomości” wyprzedziły „Fakty”

Od września ub.r. kanał ten przestał emitować programy lokalne i zniknął z analogowych pakietów kablówek. Spowodowało to ogromny spadek oglądalności tej stacji, jednak z miesiąca na miesiąc wyniki TVP Info systematycznie się poprawiają (zobacz te dane). W lutym br. stacja walczyła o widzów, pokazując liczne relacje z igrzysk olimpijskich, w tym kwalifikacje do konkursów w skokach narciarskich.

Druga lokata należała do kanału TVN24, którego średnia minutowa widownia zmalała najbardziej w zestawieniu, bowiem o 6,32 proc. i wyniosła 194 tys. osób. Natomiast udział tej stacji w zeszłym miesiącu zmniejszył się o 0,23 pkt. proc. do 2,75 proc.

Trzecią pozycję w zeszłym miesiącu zajął Polsat News. Jego widownia poszła do góry o 12,09 proc. do 75 tys. osób. Jednocześnie był to największy wzrost w zestawieniu. Kanał ten w lutym br. zanotował 1,07 proc. udziału w rynku telewizyjnym (rok wcześniej wyniósł on 0,97 proc.).

Natomiast oglądalność zajmującej czwartą pozycję informacyjno-rozrywkowej Superstacji zwiększyła się o 9,27 proc. i wyniosła 15 tys. osób, a udział tej telewizji wzrósł o 0,02 pkt. proc. i wyniósł 0,21 proc.

W grupie komercyjnej 16-49 liderem pozostał kanał TVN24, notując udział na poziomie 2,32 proc. (w porównaniu do lutego 2013 roku wynik ten się nie zmienił). Drugie miejsce należało do TVP Info, którego udział w tej grupie wyniósł 1,24 proc. (spadek o 0,19 pkt. proc.). Natomiast ostatnią lokatę podium zajął tutaj Polsat News (0,90 proc.; wzrost o 0,14 pkt. proc.).

WIRTUALNEMEDIA.PL

Wszyscy 4+

16-49

Stacja

Miesiąc

Rok

AMR

SHR %

SHR %

TVP Info

luty

2014

201 179

2,86%

1,24%

luty

2013

209 753

3,02%

1,43%

WIRTUALNEMEDIA.PL

TVN24

luty

2014

193 592

2,75%

2,32%

luty

2013

206 658

2,98%

2,32%

WIRTUALNEMEDIA.PL

Polsat News

luty

2014

75 312

1,07%

0,90%

luty

2013

67 187

0,97%

0,76%

WIRTUALNEMEDIA.PL

Superstacja

luty

2014

14 514

0,21%

0,10%

luty

2013

13 283

0,19%

0,07%

 

 

 

 

  • 1
  • 2

Dołącz do dyskusji: TVP Info znów liderem wśród stacji informacyjnych

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
udawactwo
Z wieszka na balkonie mają oglądalność. Bez treści.
odpowiedź
User
KOLOMBO
Kolejny dowód na zupełny upadek TVP. Ludzie oglądają, znaczy Brauna trzeba zmienić natychmiast! Precz z Sandakiem - co to za szef, którego stacja rośnie jak na drożdżach. Nie tak się umawialiśmy w gronie kolegów wyrzuconych za głupotę z Woronicza i związkowców z "Wizji"! :)
odpowiedź
User
my nie tacy głupi...
Tvp Info Sport i wszystko jasne!
odpowiedź