SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVP na autobusach

Nowy reality show TVP wspiera kampania

Pod hasłem "zobacz, jak zmieniają swoje życie" ruszyła 10 marca ogólnopolska kampania promocyjna programu Miasto Marzeń, emitowanego od 13 marca w TVP1. Głównym nośnikiem kampanii są autobusy miejskie w  największych miastach w Polsce. Kampanię uzupełnią spoty na antenie RMF FM.

  

Wprowadzeniu na antenę TVP1 nowatorskiego formatu, jakim jest program "Miasto Marzeń", towarzyszy nietypowe wsparcie promocyjne. W kampanii wykorzystano m.in. powierzchnię reklamową (lewy bok - king size i tył - full back) na kilkudziesięciu autobusach miejskich w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Łodzi, Wrocławiu i w Górnośląskim Okręgu Przemysłowym. Nowatorskim pomysłem jest umieszczenie w niektórych warszawskich autobusach monitorów, które emitować będą kolejne odcinki Miasta Marzeń. Taka forma promocji  stanowi precedens na skalę europejską.

Realizacja działań w autobusach zlecona została firmie CAM Media. Całość kampanii zorganizowały Biuro Marketingu i Promocji TVP oraz dział marketingu TVP1.

Dołącz do dyskusji: TVP na autobusach

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl