SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVP szuka wykonawcy badania multimediów w jej serwisach internetowych

Telewizja Polska planuje zatrudnić zewnętrzną firmę, która przez 25 najbliższych miesięcy będzie zajmować się na jej zlecenie badaniem treści multimedialnych i ruchu w jej serwisach internetowych.

Article

TVP ogłosiła właśnie w związku z tym przetarg, który trwa do 26 maja. Wybrana w nim firma ma zacząć prace dla Ośrodka Technologie TVP od 1 czerwca.

Zajmie się ona badaniem treści multimedialnych i ruchu w serwisach TVP.pl, TVP.info, aplikacji Smart TV Telewizji Polskiej oraz dodatkowo Telewizji Hybrydowej (HbbTV). Badania obejmować mają m.in. pomiar ruchu, koncentrację ruchu, liczbę kliknięć w danej witrynie i geolokalizację użytkowniów.

Dotyczyć mają treści audio i wideo (w formie materiałów na żywo, podcastów i VoD).
W przypadku Telewizji Hybrydowej mają też określać m.in. liczbę użytkowników odtwarzających materiały multimedialne, czas na użytkownika, sesje, odsłony itp.).

Głównym kryterium wyboru zwycięskiej oferty będzie cena (stanowi 80 proc. wagi), pozostałe 20 proc. - objęcie pomiarem treści multimedialnych w Telewizji Hybrydowej.

W marcu br. strony internetowe TVP odwiedziło 3,24 mln użytkowników (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki), a rekordowe jak dotąd 3,94 mln użytkowników witryny zanotowały w styczniu br. (zobacz szczegóły).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: TVP szuka wykonawcy badania multimediów w jej serwisach internetowych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl