SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

'Twój Styl' liderem, najwięcej zyskało 'Zwierciadło'

W grudniu 2008 roku liderem sprzedaży wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych skierowanych do kobiet był "Twój Styl", a największy wzrost odnotowało "Zwierciadło" - raport portalu Wirtualnemedia.pl.

'Twój Styl' liderem, najwięcej zyskało 'Zwierciadło'

Sprzedaż ogółem "Twojego Stylu" (Wydawnictwo Bauer) w grudniu ub. r. wyniosła 228 086 egz. i była niższa o 9 proc. niż w analogicznym okresie 2007 roku - wynika z najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu - ze sprzedażą na poziomie 201 840 egz. - uplasował się miesięcznik "Joy" (Marquard Media Polska), który poprawił swoją sprzedaż o 9 proc.

Trzecią lokatę zajął magazyn shoppingowy "Avanti" (Agora SA), którego listopadowy numer rozszedł się w ilości 189 066 egz. (wzrost o 12 proc.)

grudzień


2008

2007

ZKDP

Sprzedaż ogółem

Twój Styl 228 086 252 684
Joy 201 840 184 207
Avanti 189 066 168 795
Glamour 172 469 149 635
Cosmopolitan 137 366 145 388
Pani 122 378 140 433
Zwierciadło 107 155 62 486
In Style 73 304 -
Hot Moda & Shopping 70 921 71 253
Elle 63 153 61 984
Uroda 51 997 66 946
Bingo 37 230 -
Sukces 28 373 24 805
Shape 23 470 25 112



Porównując dane z grudnia ub. r. do danych z poprzedniego miesiąca widać, że najbardziej spadła sprzedaż ogółem "Twojego Stylu" (o 32 proc.), a najwięcej zyskało "Zwierciadło" (Wydawnictwo Zwierciadło), którego sprzedaż wzrosła o 52 proc.

2008


grudzień

listopad

ZKDP

Sprzedaż ogółem

Twój Styl 228 086 337 742
Joy 201 840 176 258
Avanti 189 066 154 612
Glamour 172 469 126 275
Cosmopolitan 137 366 118 882
Pani 122 378 108 222
Zwierciadło 107 155 70 285
In Style 73 304 82 900
Hot Moda & Shopping 70 921 88 282
Elle 63 153 61 828
Uroda 51 997 63 954
Bingo 37 230 31 056
Sukces 28 373 28 666
Shape 23 470 44 752
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 'Twój Styl' liderem, najwięcej zyskało 'Zwierciadło'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl