SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Twój Styl” na czele miesięczników luksusowych. „Wysokie Obcasy Extra” awansowały na miejsce drugie

W lipcu br. na czele sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych znalazł się „Twój Styl”. Największy wzrost w zestawieniu zanotowały „Wysokie Obcasy Extra”, które awansowały z 9. na 2. miejsce. Z kolei liderem spadków było „Be Active. Dietetyka & Fitness”.

Article

Sprzedaż ogółem miesięcznika „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) w lipcu 2016 roku wyniosła 181 866 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. W porównaniu do lipca 2015 roku pismo to zanotowało wzrost o 3,31 proc.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Oczko niżej uplasowały się „Wysokie Obcasy Extra” (Agora), które awansowały z miejsca dziewiątego. Średnia sprzedaż ogółem tego pisma zwiększyła się o 21,09 proc. i uplasowała się na poziomie 82 072 egz. Jednocześnie był to największy wzrost w zestawieniu.

Trzecia pozycja należała do magazynu „Women’s Health” (Motor-Presse Polska), który przed rokiem był drugi. Jego sprzedaż ogółem w analizowanym miesiącu uplasowała się na poziomie 81 995 egz., po spadku o 22,05 proc.

Z kolei najwięcej - 53,13 proc. - stracił miesięcznik „Be Active. Dietetyka & Fitness” (Edipresse Polska), którego wynik wyniósł 43 659 egz. W zestawieniu spadł on z lokaty 3. na 12.

Wirtualnemedia.pl

lipiec

Dynamika

ZKDP

2016

2015

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

W proc.

Twój Styl

291 930

184 868

181 866

289 926

177 969

176 037

3,31%

Wysokie Obcasy Extra

150 000

87 640

82 072

124 000

78 426

67 779

21,09%

Women’s Health

135 120

81 995

81 995

150 488

105 187

105 187

-22,05%

Pani

134 980

85 906

72 706

134 987

79 120

78 920

-7,87%

Avanti

146 000

71 886

71 545

157 000

84 572

84 229

-15,06%

Cosmopolitan

139 989

66 375

66 375

160 000

81 068

81 068

-18,12%

Zwierciadło

124 785

60 832

60 797

135 000

66 000

64 965

-6,42%

Uroda Życia

120 274

75 095

57 769

137 110

62 073

59 073

-2,21%

Elle

137 500

56 996

55 888

93 000

48 835

46 615

19,89%

Glamour

114 942

53 099

47 879

100 000

58 514

58 294

-17,87%

Joy

150 974

75 354

45 354

160 000

79 761

79 761

-43,14%

Be Active. Dietetyka & Fitness

94 040

48 659

43 659

140 000

93 142

93 142

-53,13%

Grazia

99 979

42 464

42 264

139 965

68 667

68 467

-38,27%

Shape

37 987

14 540

14 540

50 000

25 460

22 460

-35,26%

W lipcu br. w porównaniu do poprzedniego miesiąca największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 57,44 proc.) pochwalić się mógł „Shape” (Marquard Media Polska).

Z kolei w tym ujęciu najwięcej stracił miesięcznik „Avanti” (Agora) - było to 35,42 proc.

Wirtualnemedia.pl

2016

Dynamika

ZKDP

lipiec

czerwiec

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

W proc.

Twój Styl

291 930

184 868

181 866

289 954

199 814

196 869

-7,62%

Wysokie Obcasy Extra

150 000

87 640

82 072

150 000

77 277

71 677

14,50%

Women’s Health

135 120

81 995

81 995

125 053

57 572

56 572

44,94%

Pani

134 980

85 906

72 706

134 978

82 172

68 972

5,41%

Avanti

146 000

71 886

71 545

182 000

136 104

110 777

-35,42%

Cosmopolitan

139 989

66 375

66 375

129 991

61 592

61 592

7,77%

Zwierciadło

124 785

60 832

60 797

130 000

66 117

66 117

-8,05%

Uroda Życia

120 274

75 095

57 769

120 140

66 015

48 204

19,84%

Elle

137 500

56 996

55 888

94 000

44 093

41 985

33,11%

Glamour

114 942

53 099

47 879

131 939

58 818

48 598

-1,48%

Joy

150 974

75 354

45 354

130 983

43 124

43 124

5,17%

Be Active. Dietetyka & Fitness

94 040

48 659

43 659

97 440

54 223

49 223

-11,30%

Grazia

99 979

42 464

42 264

104 991

46 704

46 504

-9,12%

Shape

37 987

14 540

14 540

25 995

9 235

9 235

57,44%

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Twój Styl” na czele miesięczników luksusowych. „Wysokie Obcasy Extra” awansowały na miejsce drugie

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
A
A HB nie jest juz w ZKDP, dlaczego nei podaja danych?
8 8
odpowiedź