SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Tygodnik „Do Rzeczy” i PMPG ogłaszają plebiscyt 100% Polski Produkt

Tygodnik „Do Rzeczy” (Orle Pióro) wspólnie z jego udziałowcem PMPG Polskie Media rozpoczyna plebiscyt 100% Polski Produkt mający wyróżniać najlepsze towary, których produkcja odbywa się całkowicie w naszym kraju. Do plebiscytu będą mogły zgłaszać się przedsiębiorstwa różnej wielkości i typu.

Article

- Wiemy, że coraz więcej rodaków stawia na patriotyzm gospodarczy. Chcemy tę tendencję wzmacniać, pokazując, które produkty są w 100 proc. polskie. Dlatego rozpoczynamy plebiscyt tygodnika „Do Rzeczy” - uzasadnia Robert Pstrokoński, prezes spółki Orle Pióro, na łamach nowego numeru pisma. - Im bardziej rozszerzać się będzie moda na polskie produkty, tym lepiej dla naszej gospodarki. Warto docenić tych przedsiębiorców, którzy w trudnych warunkach globalnej konkurencji tu wytwarzają swoje produkty, tworzą miejsca pracy i całe łańcuchy lokalnych dostaw. To się nam po prostu wszystkim opłaci - dodaje.

Konkurs jest otwarty dla firm prywatnych, spółek z udziałem Skarbu Państwa oraz spółdzielni. Będą one mogły zgłaszać swoje produkty do końca sierpnia, szczegóły zostaną podane na stronie polski-produkt.dorzeczy.pl, która ruszy w środę.

Kryteriami oceny zgłoszonych produktów będą m.in. lokalizacja produkcji, pochodzenie materiałów i surowców, dynamika sprzedaży i rozwoju firmy, marka produktu, a także strategia promocji i sprzedaży produktu oraz jego długość życia. W kapitule plebiscytu będą przedstawiciele redakcji „Do Rzeczy", instytutów badawczych, naukowcy i eksperci zasiadający w Narodowej Radzie Rozwoju przy prezydencie. Partnerem merytorycznym jest firma PwC.

W plebiscycie zostaną przyznane: nagroda główna, nagroda dla produktu, który zadebiutował na rynku w ciągu ostatniego roku oraz ewentualne wyróżnienia. Nagrodzone produkty będą mogły zostać oznaczone logo

Od trzech lat tygodnik „Do Rzeczy” i miesięcznik „Do Rzeczy Historia” organizują plebiscyt Strażnik Pamięci, nagradzający osoby i instytucje, które szczególnie przyczyniły się do przechowania i przywrócenia pamięci o ważnych wydarzeniach z przeszłości Polski.

W maju br. do winiety tygodnika „Wprost” (wydawanego przez AWR „Wprost” należącą do PMPG Polskie Media) wprowadzono oznaczenie „polski wydawca”.

Według danych ZKDP w maju br. średnia sprzedaż ogółem „Do Rzeczy” wynosiła 52 509 egz.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Tygodnik „Do Rzeczy” i PMPG ogłaszają plebiscyt 100% Polski Produkt

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
100-procentowy Polak
Zgłaszam kandydaturę Amber Gold.
Znając słabość prezesa PMPG do tej firmy, szanse powinny być duże.
24 11
odpowiedź
User
Pissiuar do domu
Szkoda że uczciwe płacenie pensji pracownikom nie jest patriotyczne. No ale tylko szlachta pseudoprzedsiębiorców jest grupą "prawdziwych" polaków.
13 9
odpowiedź
User
Janusz spod Studzianek
Zglaszam grzyba prawdziwka. produkt prawdziwie polski. Powiem wiecej nacjonalistyczny.
16 9
odpowiedź
User
zgłaszam
SKOKi, w sieci, gpc, tvKurską...
16 10
odpowiedź
User
Wilk
Już w to wierzę... Ciekawe na ile pomysł skonsultowany z kolesiami z pis. Zgłoszą się firmy państwowe, a my nigdy nie poznamy warunków korzystania z logo. Dla konsumentów będzie to akcja niszowa, a "pomysłodawcy" w ramach akcji będą wydawać zarobione pieniądze na dobra luksusowe z zachodu. Zbyt dobrze znamy Lisieckiego... Jemu obojętne polski, putinowski, postkomunista, prawak. Liczy się kasa, która nie ma ani narodowości, ani ideałów. Dziękuję za logo, będę omijał z daleka. Ostatnio kupiłem piwo Jakubiaka, to mi się jak Wybranowskiemu z do rzeczy dziwnie prostowała ręka nad głową, że niby chcę jeszcze pięć.
12 10
odpowiedź