Tygodniki opinii w dół, najwięcej stracił 'Wprost'

Najchętniej kupowanym tygodnikiem opinii we wrześniu br. była"Polityka" ("Polityka" Spółdzielnia Pracy), ale także ona jak ipozostałe tytuły zanotowała spadek sprzedaży w porównaniu dowrześnia ub.r. Najwięcej stracił "Wprost" (AWR "Wprost").

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Sprzedaż ogółem "Polityki" we wrześniu br. wyniosła 151 742 egz.i była o 6 proc. niższa niż w analogicznym miesiącu ubiegłego roku- wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanychprzez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazł się "Gość Niedzielny" (WydawnictwoKurii Metropolitalnej "Gość Niedzielny), który sprzedał się wilości 125 752 egz. (spadek o 4 proc.), a na pozycji trzeciejuplasował się "Newsweek Polska" (Axel Springer Polska) ze sprzedażąogółem na poziomie 123 082 egz. (spadek o 16 proc.).

Najbardziej w segmencie spadła jednak sprzedaż zajmującegoczwarte miejsce tygodnika "Wprost", który we wrześniu br. rozszedłsię w ilości 109 919 egz., czyli o 23 proc. mniejszej niż rokwcześniej.

Porównując dane "miesiąc do miesiąca" to najwięcej zyskał "GośćNiedzielny", a najwięcej stracił "Przekrój".

Wśród tygodników zamieszczających przedruki z prasy polskiej izagranicznej liderem była "Angora" (Wydawnictwo Westa-Druk MirosławKuliś), która we wrześniu br. sprzedała się w ilości 308 044 egz.,co oznacza wzrost w ujęciu rocznym o 3 proc.

Sprzedaż ogółem "Gazety Polskiej" (Niezależne WydawnictwoPolskie) wyniosła we wrześniu br. średnio 25 555 egz., czyli o 2proc. mniej niż rok wcześniej. Natomiast w sierpniu br. pismo torozchodziło się w 25 918 egz.

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu