SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Tylko muzyka 11” straciła 280 tys. widzów. Polsat przegrał z TVN i TVP1

11. edycję „Tylko muzyki” oglądało średnio 2 mln osób, o 280 tys. mniej niż śledziło 9. serię show emitowaną rok temu. Polsat w czasie nadawania programu zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 28,96 mln zł.

Article

Jedenastą serię programu „Tylko muzyka. Must be the music” oglądać można było w Polsacie w niedziele o godz. 20.05, w okresie od 6 marca do 8 maja br. Wszystkie 10 premierowych odcinków talent-show śledziło średnio 2 mln osób. Przełożyło się to na 12,66 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów oraz 12,60 proc. w grupie 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Najwięcej widzów zgromadził odcinek programu z 10 kwietnia br. Obejrzało go średnio 2,24 mln osób.

Trzy topowe odcinki

Data

Start

Koniec

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

10-04-2016

20:05:27

22:05:16

2 237 168

13,47%

17-04-2016

20:05:09

22:04:27

2 213 100

13,96%

13-03-2016

20:05:40

22:03:58

2 157 289

12,98%

Dla porównania, nadawana rok temu dziewiąta edycja „Tylko muzyki” gromadziła średnio 2,28 mln widzów, a jej udział w rynku wynosił odpowiednio 14,15 proc. i 14,48 proc. Oznacza, że program stracił 280 tys. oglądających.

Polsat w czasie emisji muzycznego formatu zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym czasie była TVP1, pokazująca wówczas kroniki sportowe, „Pogodę”, serial „Bodo” i filmy fabularne, co dało jej 14,38 proc. udziału. Drugie miejsce zajął TVN („MasterChef Junior” i filmy; 14,13 proc.), a słabiej od Polsatu wypadła TVP2 (pasmo filmowe; 6,42 proc.).

Wśród widzów w grupie komercyjnej liderem również był TVN. W tym ujęciu drugą lokatę zajął Polsat, a dalej uplasowały się: Jedynka i Dwójka.

Oglądalność „Tylko muzyki 11” na tle konkurencji

Stacja

Wszyscy 4+

Wszyscy 16-49

AMR

SHR %

AMR

SHR %

TVN

2 274 935

14,38%

1 195 569

18,62%

TVP1

2 235 187

14,13%

568 836

8,86%

Polsat - Tylko muzyka 11

2 003 246

12,66%

809 233

12,60%

TVP2

1 014 937

6,42%

458 378

7,14%

Wpływy reklamowe Polsatu wokół emisji talent-show wyniosły 28,96 mln zł. Dla porównania, dziewiąta edycja zarobiła z reklam 26,54 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Zwycięzcą 11. edycji „Tylko muzyki” została Olga Garstka. Dodajmy, że we właśnie zakończonej serii talent-show po raz pierwszy w historii nie było półfinałowych odcinków na żywo. Zamiast nich widzowie obejrzeli dwa kolejne odcinki z zapisem castingów, a najlepsi uczestnicy programu zmierzyli się ze sobą dopiero w finale.

Polsat nie podjął jeszcze decyzji w sprawie kontynuacji muzycznego show, jednak już wiadomo, że stacja jesienią br. pokaże szóstą serię kulinarnego programu „Hell’s Kitchen”, do którego w kwietniu br. odbyły się castingi (dowiedz się więcej).

W kwietniu br. udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 11,79 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Tylko muzyka 11” straciła 280 tys. widzów. Polsat przegrał z TVN i TVP1

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Piotr br
Oglądalność wciąż jest niezła.Jesienią w tym paśmie będzie spora konkurencja -,,Ranczo",,Rolnik szuka żony",,,Masterchef" wiec wprowadzenie nowego programu byloby ryzykowne zwłaszcza że ostatnie nowe formaty okazały się klapami-,,Superdzieciak",Celebrity splash", ,,Suprise suprise". A ,,MBTM" to pewniak z wierną widownią w granicach 2 mln widzów.Mam nadzieję że będzie nowa edycja.
odpowiedź
User
julka
jak patrzę na komercyjną TVP1 to śmiech na sali. hit ramówki przyciągnął 500 tysięcy widzów. albo i jeszcze mniej skoro tutaj liczone jest razem z pogodą ;)
odpowiedź
User
adi
Polsat powinien zawiesić Must be the music na kilka sezonów, a w jego miejsce wprowadzić inne muzyczne show. Na przykład reaktywować Idola lub Fabrykę gwiazd lub wprowadzić show które jeszcze nie było emitowane w Polsce np. Popstar (program polega na stworzeniu grup wokalnych), The winner is... (show producentów The Voice), Raising Star
odpowiedź