SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Tylko muzyka” z mniejszą widownią. 48 mln zł z reklam

Piątą edycję programu „Tylko muzyka” oglądało w Polsacie średnio 3,25 mln osób. Względem emitowanej wiosną ub.r. trzeciej serii show straciło 240 tys. widzów. Dało jednak stacji pozycję wicelidera rynku i przyniosło z reklam 47,6 mln zł.

Tylko muzyka. Must be the music

Tylko muzyka. Must be the music

„Tylko muzykę 5” oglądać można było w Polsacie w niedziele o godz. 20.00, w okresie od 24 lutego do 12 maja br. Średnia widownia show wyniosła 3,25 mln osób, co przełożyło się na 20,20 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 23,96 proc. udziału w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

W analizowanym okresie największą popularnością cieszył się pierwszy odcinek „Tylko muzyki 5”, który oglądało 4,08 mln osób. Wówczas format Polsatu jeszcze nie konkurował z hitowym „Ranczem” TVP1. Odcinek finałowy obejrzało 2,72 mln widzów, ale był on o ponad godzinę dłuższy niż pozostałe wydania.

Zakończona właśnie edycja widowiska miała o 240 tys. więcej widzów niż nadawana wiosną ub.r. trzecia osłona formatu, którą śledziło 3,49 mln osób przy udziałach wynoszących odpowiednio 21,63 proc. i 25,55 proc. (więcej na ten temat).

Polsat w czasie emisji "Tylko muzyki 5" był wiceliderem rynku telewizyjnego. Pierwsze miejsce w tym czasie zajęła TVP1, pokazująca „Pogodę”, „Nad rozlewiskiem”, „Ranczo” oraz filmy fabularne, co dało jej 22,59 proc. udziału. Za Polsatem uplasowały się: TVN („Surowi rodzice”, „Przepis na życie”, „Na językach”; 13,10 proc.) oraz TVP2 (cykl filmów fabularnych „Kino na maksa” oraz „Głęboka woda”; 7,30 proc.). W grupie komercyjnej Polsat był już jednak liderem rynku.

Wpływy reklamowe z odcinków piątej edycji „Tylko muzyki” wyniosły 47,6 mln zł. W porównaniu do trzeciej serii wzrosły one o 2,3 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Głosami widzów Polsatu zwycięzcą „Tylko muzyki 5” został duet Piotr Szumlas i Jakub Zaborski (zobacz fotogalerię z finału).

Szóstą edycję muzycznego talent-show Polsat planuje nadać jesienią br. Obecnie trwają już do niej precastingi (dowiedz się więcej).


 Oglądalność „Tylko muzyki 5” odcinek po odcinku

DataWszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
24-02-20134 080 89624,81%30,45%
03-03-20133 392 62520,23%23,65%
10-03-20133 610 38021,66%25,33%
17-03-20133 898 08123,02%27,92%
24-03-20133 849 65123,27%28,24%
07-04-20133 346 48820,13%25,19%
14-04-20132 973 40317,74%20,85%
21-04-20132 956 47618,82%21,43%
28-04-20132 837 16517,37%19,00%
05-05-20132 596 62617,48%20,86%
12-05-20132 721 60518,69%21,63%
Średnio:3 254 78920,20%23,96%

 
Konkurencja w czasie emisji talent-show

StacjaWszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
TVP13 643 19022,59%17,14%
Polsat - Tylko muzyka 53 254 78920,20%23,96%
TVN2 111 98013,10%16,56%
TVP21 177 2377,30%7,70%
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Tylko muzyka” z mniejszą widownią. 48 mln zł z reklam

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
hghghggh
Jakby program leciał w zimę,kiedy każdy siedzi w domu,to oglądalność była by w granicach 5-6 milionów.To samo Mam Talent,X-Factor...
odpowiedź