“Tylko nas dwoje” zastąpi nowy program rozrywkowy

Polsat oficjalnie potwierdził, że jesienią nie wyemituje drugiej edycji show “Tylko nas dwoje. Just the Two of Us”. W jego miejsce w ramówce ma pojawić się nowy program rozrywkowy.

Patryk Pallus
Patryk Pallus
Udostępnij artykuł:

- Taki był wcześniejszy plan – mówi portalowi Wirtualnemedia.pl o braku “TND” w jesiennej ramówce Tomasz Matwiejczuk, rzecznik prasowy Polsatu. Zaprzecza, by wpływ na tę decyzję miały wyniki oglądalności show. - Oglądalność programu była dobra, powyżej średniej stacji – wyjaśnia. Z danych Nielsen Audience Measuremnet wynika, że program „Tylko nas dwoje” oglądało w średnio 2,86 mln widzów, co dało stacji 20,22 proc. udziału w grupie 4+ oraz 19,28 proc. w grupie 16-49

Nowy szykowany na jesień show ma również być emitowany w soboty o 20.00. Matwiejczuk nie chce jednak na razie podawać żadnych informacji na temat tej pozycji. Wiadomo jednak, że nie chodzi w tym przypadku o program “Kammel do wynajęcia”, w którym Tomasz Kammel wynajmuje się do różnych prac. Ten show stacja chce pokazać w jesiennej ramówce, ale negocjuje jeszcze warunki licencji. W produkowanym przez Rochstar show “Tylko nas dwoje” wystąpiło 10 gwiazdorskich śpiewających par złożonych z profesjonalistów i amatorów, które w każdym odcinku wykonywały na żywo różne przeboje. Program prowadzili Kasia Cichopek i Maryjusz Kałamaga, a w jury zasiadali: Irena Santor, Doda i Tomasz Karolak.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"