Tymoteusz Raffinetti: ze Starcom MediaVest Group do Content King

Tymoteusz Raffinetti dołączył do zespołu agencji interaktywnej Content King działającej w ramach Havas Worldwide. Przeszedł ze Starcom MediaVest Group.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Raffinetti w Content King objął stanowisko content marketing strategist. Content King to agencja założona przez Barbarę Stawarz, a przejęta przez polski oddział Havas Worldwide Group w maju br.

Przez ostatnie dwa lata Tymoteusz Raffinetti pracował w agencji Next należącej do Starcom MediaVest Group. Zaczynał jako junior interactive planner, potem jako content designer pracował dla takich klientów jak Link4, Samsung i Getin Bank. W styczniu br. objął stanowisko social media strategist. Pracował przy projektach dla VIMN Poland (MTV, Comedy Central), Grupy Żywiec i USP Zdrowie. Przed rozpoczęciem pracy w strukturze SMG Raffinetti był specjalistą od social media w Pkt.pl. Pracował też w Core PR i Empik Group.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Przeprosiny nie wystarczyły. Donald Trump chce 10 mld dolarów od BBC

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards
Materiał reklamowy

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii