SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Tyskie w Kanale Sportowym przez kolejny rok

Marka piwa Tyskie (należąca do Kompanii Piwowarskiej) przez kolejny rok będzie promowana w youtube’owym Kanale Sportowym, m.in. w programie „HejtPark”.

Nowa umowa producenta Tyskiego z Kanałem Sportowym obejmuje wspólne formaty wideo (m.in. wyjazdowe odcinki „HejtParku”) i działania ambasadorskie.

Tyskie jest promowane w „HejtParku” od roku, dotychczas pojawiło się w ponad 160 odcinków, które zanotowały ponad 70 mln odtworzeń. W programie prowadzący regularnie przytaczają slogan „Przejdźmy na Ty”, na którym jest oparta komunikacja reklamowa Tyskiego.

 

- Przejście na Ty z Kanałem Sportowym przyniosło nam wiele satysfakcji. Idea programów świetnie wpisała się w platformę kreatywną marki. Wymiana opinii i łączenie kibiców z ich idolami daje wymierne korzyści w umacnianiu pozycjonowania marki w świadomości konsumentów. Dobrze działa wykraczanie poza tematy sportowe w lekkiej i przyjaznej formie. Kanał Sportowy odgrywa też ogromną rolę w sukcesie strategii sportowej marki Tyskie. Jesteśmy pewni, że kolejny rok przyniesie nam nowe inicjatywy - komentuje Paweł Drubkowski, brand manager Tyskie.

W ub.r. w kampanii reklamowej Tyskiego wystąpił Mateusz Borek, jeden z głównych twórców Kanału Sportowego.

Za obecność marki Tyskie w Kanale Sportowym i działania komunikacyjne odpowiada Huta 19 im. Joachima Fersengelda.

W połowie marca br. Kanał Sportowy zakończył rozpoczętą niecałe dwa miesiące wcześniej współpracę reklamową z siecią sklepów budowlano-remontowych Leroy Merlin, uzasadniając to jej decyzją co do dalszej działalności w Rosji.

Kanał Sportowy działa od marca 2020 roku, jego głównymi twórcami są Mateusz Borek, Michał Pol, Krzysztof Stanowski i Tomasz Smokowski. Obecnie kanał ma ponad 820 tys. subskrybentów, a zamieszczone tam ok. 2 tys. materiałów zanotowało łącznie 331 mln odtworzeń.

W ub.r. Kanał Sportowy zanotował ponad 10 mln zł przychodów, a w br. chce mieć 17-20 mln zł. Jego prezes Maciej Sawicki zapowiedział rozwój oferty kanału i nowe umowy reklamowe, a także uruchomienie aplikacji na urządzenia mobilne i smart TV oraz własnej platformy streamingowej.

Dołącz do dyskusji: Tyskie w Kanale Sportowym przez kolejny rok

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Komputerowo
zmienjszyli łeb stanowskiemu?
odpowiedź