SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Tyskie przekonuje czytelników "Newsweeka" i "Sieci", że coś ich łączy

Kompania Piwowarska wykupiła przestrzeń reklamową w konkurencyjnych tygodnikach „Newsweek" i „Sieci" i opublikowała w każdym z nich połowę reklamy. Po złączeniu reklam odbiorca widzi całość - dłonie stukające się butelkami z imionami: Paweł i Gaweł.

Article

Tyskie (Kompania Piwowarska), w ramach platformy Przejdźmy na TY, realizuje strategię mającą na celu szukanie wspólnego mianownika pomimo pozornych głębokich różnic, które polaryzują Polaków. Po przekonaniu Marcina Najmana i Krzysztofa Stanowskiego, że warto zażegnać konflikt i przejść na Ty, postanowiło zwrócić uwagę twórców i czytelników tygodników o tematyce polityczno-społecznej, które są odpowiedzialne za kształtowanie opinii publicznej.

Jedna reklama Tyskiego w "Newsweeku" i "Sieci"

W nowej reklamie prasowej, Tyskie chce zwrócić uwagę, że „Więcej nas łączy niż dzieli”. Reklamy w „Newsweeku" i „Sieci" ukazały się w wydaniach tygodników dostępnych na rynku od poniedziałku 19 kwietnia.

- W Tyskim wierzymy, że żeby dojść do kompromisu trzeba najpierw przejść na TY. Bardzo nam zależało, żeby zaadresować nasze działania do czytelników tygodników opinii, które odgrywają wielką rolę w kształtowaniu dyskursu publicznego. Mam nadzieję, że nasza delikatnie humorystyczna i łagodna kreacja chociaż trochę rozładuje napięcie między czytelnikami i twórcami tych mediów. Wierzymy w metodę małych kroków i traktujemy każde takie działanie jak pierwszy krok na drodze do złagodzenia społecznego sporu, w którym wszyscy, w różnym natężeniu, bierzemy udział - mówi Paweł Drubkowski, brand manager marki Tyskie.

Za pomysł, realizację i komunikację akcji odpowiada Huta 19 im. Joachima Fersengelda. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith Media.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Tyskie przekonuje czytelników "Newsweeka" i "Sieci", że coś ich łączy

26 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
nick
nie wiem czy to dobry pomysł, po kilku browarach może się skończyć rękoczynami :)
47 6
odpowiedź
User
Welcome
Dla mnie jedna z najlepszych reklam, wątek spoleczno-polityczno-rozrywkowy świetnie rozegrany. W agencjach reklamowych widać nie siedzą tylko w biurowcach...
64 13
odpowiedź
User
Kac gigant
Laczy ich potężny kac. Od dluzszego czasu tego piwa nie da sie wypić nawet w malych ilościach
42 7
odpowiedź