Tyskie rozdaje "międzypokoleniowe" koszulki

Marka piwa Tyskie (Kompania Piwowarska) nawiązała współpracę z 2005.global, w efekcie której powstała limitowana kolekcja T-shirtów. Można je zdobyć w dedykowanym konkursie.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Tyskie rozdaje "międzypokoleniowe" koszulki
fot. Facebook

Tyskie podkreśla, że współpraca z 2005.global to efekt tego, gdy “klasyka spotyka się z nowoczesnością”. Dzięki temu powstało - wg marki - coś więcej niż modowa kolekcja: to opowieść o wartościach, które łączą ludzi niezależnie od wieku. 

W ramach kooperacji obu marek powstała limitowana kolekcja koszulek, będąca hołdem dla międzypokoleniowej więzi oraz wspólnego rozumienia estetyki i kultury. To projekt, który ma pokazywać, że styl nie zna metryki. Liczy się podejście, przekonania i odwaga w wyrażaniu siebie.​

Zobacz też: Tyskie w ogniu krytyki za hasło: “Z pokolenia na pokolenie jesteśmy na Ty”

Koszulki można zdobyć w dedykowanym konkursie - wystarczy w social mediach marki opowiedzieć w komentarzu, co znaczy międzypokoleniowy styl. 40 autorów najciekawszych odpowiedzi wygra po jednej koszulce.

Konkurs wspierają reklamy w mediach społecznościowych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Finał sukcesji po polsku. Dzieci prawomocnie wygrywają z Zygmuntem Solorzem

Finał sukcesji po polsku. Dzieci prawomocnie wygrywają z Zygmuntem Solorzem

Holding budowlany chce kupić dziennik od Polska Press. W grze były naczelny

Holding budowlany chce kupić dziennik od Polska Press. W grze były naczelny

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy