Ubezpieczyciel w kampanii docenia bezpiecznych kierowców

Startuje nowa kampania marketingowa Link4, w której ubezpieczyciel apeluje do kierowców o rozważną i bezpieczną jazdę.Będzie nagradzać kierowców za odpowiedzialną postawę na drodze. Tłem muzycznym kampanii jest utwór „Ballada 07” autorstwa Włodzimierza Korcza.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Ubezpieczyciel w kampanii docenia bezpiecznych kierowców

- Link4 jest bardzo silną i rozpoznawalną marką. W 2025 rok wchodzi z nowym, mocnym otwarciem i nową komunikacją, bazującą na niezwykle istotnym społecznie przekazie. W Link4 stawiamy na jakość. Oferujemy dobre produkty ubezpieczeniowe, dla dobrych kierowców, a to wszystko w dobrej cenie - mówi Rafał Jakubowiak, dyrektor Pionu Marketingu Link4.

Koncepcja nowej kampanii marketingowej ubezpieczyciela powstała w odpowiedzi na dramatyczne doniesienia z polskich dróg i czarną serię tragicznych w skutkach wypadków. Pirackie zachowania, nadmierna prędkość i brak wyobraźni na drodze rodzą strach, frustrację i silny sprzeciw społeczny. Link4 będzie doceniać odpowiedzialnych kierowców za ich bezpieczną i przepisową jazdę.

- O tym chcemy powiedzieć w naszej najnowszej kampanii: warto być dobrym kierowcą, jeżdżącym zgodnie z przepisami i takich kierowców będziemy nagradzać i promować w LINK4. Wierzymy, że w ten sposób sprawimy, że bezpieczna jazda będzie się po prostu wszystkim opłacała – podkreśla Joanna Talaśka, dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej Link.

Za koncept spotu odpowiedzialna jest Agencja Kreatywna Brasil, a za jego produkcję Papaya Films. Kampania Link4 będzie prowadzona m.in. w telewizji, radiu, online, social mediach, na kanale VOD, YouTube, a także we współpracy z influencerami.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu