Udany debiut programu Agaty Młynarskiej

Nowy familijny program 'Dzień kangura' zanotował udany debiut.Pierwszy odcinek formatu obejrzało 1,71 mln widzów przy udziałach wrynku na poziomie 19, 21 proc. Dało to Polsatowi pozycję lidera.

ks- AGB Nielsen Media Research
ks- AGB Nielsen Media Research
Udostępnij artykuł:

Minimalnie gorszy wynik osiągnęła TVP1. Trzecia pozycja należałado Dwójki (1, 60 mln. 17, 93 proc. udziału), czwarta do TVN ( ponadmilion widzów i 11, 39 proc. udziału).

Oparty na hiszpańskiej licencji program dobrze poradził sobietakże w komercyjnej grupie 16-49. Oglądało go w niej 780 tysięcywidzów.

- To dla mnie duże zaskoczenie. Miałam obawy co do godzinyemisji programu. Sobotnie popołudnie to bardzo trudne pasmo. Bardzoprzeżywał debiut formatu - komentuje dla portalu Wirtualnemedia.plwynik prowadząca Agata Młynarska.- Wynik bardzo dobrze rokuje naprzyszłość zwłaszcza, że pierwsza emisja miała miejsce 1 wrześniajeszcze przed startem całej jesiennej ramówki kanału- dodaje.

"Dzień kangura" to program rozrywkowy z udziałem gwiazd idzieci. Osobistości świata filmu i telewizji próbują okiełznaćgromadkę maluchów. W każdym odcinku do udziału zaproszona zostaniewielodzietna rodzina, a każda z dwóch gwiazd, stających dorywalizacji o tytuł najlepszej niani, spędzi w ich domu jedendzień. Pod nieobecność rodziców będzie musiała zaopiekować sięrodzeństwem. Na początek zaplanowano 8 odcinków.

ks- AGB Nielsen Media Research
Autor artykułu:
ks- AGB Nielsen Media Research
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu