SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

UM Thrive przejmuje od Wavemaker obsługę mediową Nestlé Polska

Dom mediowy UM Thrive (należący do Grupy IPG Mediabrands) wygrał przetarg na obsługę Nestlé Polska w latach 2020-2022. Poprzednio przez ponad 10 lat zajmował się tym Wavemaker (wcześniej działający jako MEC).

Article

W komunikacie nie podano, ile i które inne domy mediowe brały udział w rozstrzygniętym właśnie przetargu.

- UM Thrive przedstawił najatrakcyjniejszą i najbardziej przekonującą ofertę. Dlatego, wierzymy, że może stać się naszym silnym partnerem w obliczu przyszłych wyzwań. Podczas procesu przetargowego UM potwierdził swoje kompetencje i umiejętność ich wykorzystania pracując nad konkretnymi case’ami biznesowymi Nestlé - uzasadnił Zbigniew Skarżyński, marketing communication manager w Nestlé Polska.

UM Thrive będzie odpowiadał za planowanie i zakup mediów dla wszystkich spółek zależnych i marek Grupy Nestlé w Polsce. Do koncernu należy wiele marek słodyczy (m.in. Princessa, Lion, KitKat, JoJo), płatków śniadaniowych (m.in. Corn Flakes, Gold Flakes, Nesquik, Chocapic, Cini Minis, Cheerios, Fitness), kawy Nescafé, żywności dla niemowląt (m.in. Gerber i Bobo Frut) oraz przypraw, dań gotowych i dodatków Winiary.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Poprzednio przez 13 lat obsługą Nestlé Polska zajmował się dom mediowy MEC, od początku ub.r. po połączeniu z Maxusem działający jako Wavemaker. Ostatni przetarg na trzyletnią współpracę wygrał jesienią 2016 roku.

W br. Nestlé Polska jest poza czołową dziesiątką największych reklamodawców w mediach pozainternetowych. Oznacza to, że w pierwszych trzech kwartałach cennikowo wydała poniżej 360 mln zł (według danych Kantar Media).

W czerwcu br. Nestlé Polska w przetargu na obsługę komunikacji korporacyjnej w social media wybrało agencję dotrelations.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: UM Thrive przejmuje od Wavemaker obsługę mediową Nestlé Polska

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
aaa
Będzie się działo....
odpowiedź
User
Co tu się...
LOL
odpowiedź
User
anno domino
O matko to będzie redukcja w MEC i Maxusie? :o
odpowiedź