SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Unilever wybrał DDB do obsługi marek Flora i Becel

Agencja DDB wygrała przetarg na obsługę globalnego budżetureklamowego należących do koncernu Unilever marek margaryny Flora iBecel.

W finałowej fazie przetargu DDB pokonała agencję Bartle BogleHegarty (BBH), która do tej pory była odpowiedzialna za tebudżety.

Pierwszym zadaniem DDB będzie przygotowanie w przyszłym rokukampanii promujących obie marki w Europie Zachodniej i AmerycePółnocnej.

Dołącz do dyskusji: Unilever wybrał DDB do obsługi marek Flora i Becel

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl