Unilever wybrał DDB do obsługi marek Flora i Becel

Agencja DDB wygrała przetarg na obsługę globalnego budżetureklamowego należących do koncernu Unilever marek margaryny Flora iBecel.

km
km
Udostępnij artykuł:

W finałowej fazie przetargu DDB pokonała agencję Bartle BogleHegarty (BBH), która do tej pory była odpowiedzialna za tebudżety.

Pierwszym zadaniem DDB będzie przygotowanie w przyszłym rokukampanii promujących obie marki w Europie Zachodniej i AmerycePółnocnej.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu