SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Jesteś gotowy na spotkanie z Mistrzem?” w kampanii Uniwersytetu Jagiellońskiego

Pod hasłem „Jesteś gotowy na spotkanie z Mistrzem?” ruszyła kampania promująca studia na Uniwersytecie Jagiellońskim. Ma pokazać, że studia na tej uczelni są szansą na podniesienie umiejętności. Za realizację działań odpowiadają agencje Planet PR, Agencja Gravity i Visual Branding.

Article

Główną ideą kampanii pod hasłem „Jesteś gotowy na spotkanie z Mistrzem” jest pokazanie, że studia na UJ to szansa na podniesienie swoich umiejętności na poziom mistrzowski i budowanie kompetencji ułatwiających start zawodowy, a także okazja do poznania mentorów, inspirujących do dalszego rozwoju i odkrywania nowych pasji.

Ambasadorami akcji są przedstawiciele czterech dziedzin naukowych, wybitni naukowcy i ciekawe osobowości: biotechnolog dr hab. Justyna Drukała, psychiatra i terapeuta prof. dr hab. med. Bogdan de Barbaro, biolog prof. dr hab. Ryszard Laskowski oraz chemik prof. dr hab. Wojciech Macyk.

W ramach kampanii powstała nowa strona internetowa dla potencjalnych studentów, zawierająca informacje o kierunkach studiów i zasadach rekrutacji, prezentująca sylwetki ambasadorów akcji i przybliżająca korzyści płynące z wyboru Krakowa i Uniwersytetu Jagiellońskiego.

Elementem kampanii są spotkania uczniów szkół średnich z ambasadorami akcji, podczas których przyszli studenci mogą zaprezentować swoje naukowe zainteresowania i pasje przed mentorami i publicznością.

W trakcie matury na stronie i w mediach społecznościowych publikowane będą komentarze pracowników naukowych UJ do zadań maturalnych. Kampania będzie wspierana reklamowo w internecie oraz na citylightach i billboardach w Krakowie, Katowicach, Kielcach i Rzeszowie.

Za kreację i realizację kampanii odpowiada konsorcjum firm: Planet PR, Agencja Gravity i Visual Branding.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Jesteś gotowy na spotkanie z Mistrzem?” w kampanii Uniwersytetu Jagiellońskiego

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl