SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Upadek reklamy i wzlot PR

Firma On Board PR objęła patronatem polskie wydanie książki "Upadek reklamy i wzlot public relations"

Firma On Board PR objęła patronatem polskie wydanie książki "Upadek reklamy i wzlot public relations" - amerykańskiego bestselleru autorstwa Ala i Lury Ries (znanego m.in. jako autora "Ery pozycjonowania" i "22 niezmiennych praw marketingu").

On Board PR jest wyłącznym patronem książki, która właśnie ukazała się nakładem Polskiego Wydawnictwa Ekonomicznego. Autorzy - Al i Laura Ries - w przekonujący sposób przedstawiają przyszłość komunikacji marketingowej. Prezentowany w książce trend - tytułowy "upadek reklamy i wzlot public relations" wskazuje kierunek rozwoju całej branży marketingowej.

"Nasze zaangażowanie w promocję idei Ala Ries" - mówi Norbert Ofmański, dyr. zarządzający On Board PR - "jest ściśle związane z obszarem naszej specjalizacji. Zajmujemy się budowaniem i zarządzaniem wizerunkiem marek oferując nowoczesne i skuteczne narzędzia z tej dziedziny.".
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Upadek reklamy i wzlot PR

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl