SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Uważam Rze”: przez rok 24,5 mln zł z reklam

Cennikowe wpływy reklamowe „Uważam Rze” (Presspublica) w ciągu nieco ponad roku obecności na rynku wyniosły 24,5 mln zł. To dużo mniej niż przychody reklamowe innych tygodników opinii.

„Uważam Rze”: przez rok 24,5 mln zł z reklam

Dane Kantar Media (poprzednia nazwa Expert Monitor) przygotowane dla Wirtualnemedia.pl pokazują, że cennikowe wpływy reklamowe (bez VAT-u i rabatów) tygodnika „Uważam Rze” (Presspublica) w ub.r. rosły z kwartału na kwartał. Przez pierwsze nieco ponad pół roku ukazywania się pismo zarobiło z reklam ok 10 mln zł, natomiast w ciągu kolejnych sześciu miesięcy - już 14,5 mln zł.

>>> „Uważam Rze” już rentowne. Paweł Lisicki: nadszedł czas żniw 

Mimo to „Uważam Rze” osiąga zdecydowanie niższe przychody reklamowe niż inne z czołowych tygodników opinii, nie licząc „Gościa Niedzielnego”. „Newsweek Polska” w całym ub.r. zarobił z reklam 122 mln zł, „Wprost” - 112 mln zł, a „Polityka” - 77 mln zł (zobacz szczegółowe dane).

>>> „Wprost” bez Lisa traci, „Uważam Rze” mocno w górę

Cennikowe wpływy reklamowe „Uważam Rze” 
I kwartał 2011*909 500 zł
II kwartał 20114 545 000 zł
III kwartał 20114 692 000 zł
IV kwartał 20117 935 000 zł
I kwartał 20126 464 000 zł
razem24 545 500 zł
* data objęcia monitoringiem - 13.03.2011r
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Uważam Rze”: przez rok 24,5 mln zł z reklam

13 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
jjw
odjąć trzeba 70% rabatów
odpowiedź
User
lolek
nie jest to dziwne skoro jest to nowe czasopismo. Wartosc bedize rosla wzraz z tym jak reklamodawcy beda sie do pisma przekonywac, zwlaszcza ze po badaniach wyszlo ze czytelnicy akurat tego tytulu stonowia znaczna sile nabywcza;] takze zblizaja sie wzrosty;]
odpowiedź
User
wow
Biznes smoleński dopiero co się rozkręca.
Sztuczna mgła, hel, dwa wybuchy i wstrząsy...

Poczekajcie aż Macierewicz i Kaczyński w Rzepie, Uważam Rze i Gazecie Polskiej wypowiedzą wojnę Rosji - to dopiero wzrosną te tytuły.
odpowiedź
User
Rufio
Tajemnicą Poliszynela jest że w prasie lwią część reklam zamawiają spółki skarb państwa, czyli rząd. A on dofinansowuje tylko "swoje" tygodniki. Ręka rękę myje. Ale wszystko kiedyś się skończy :)
odpowiedź
User
Franc
"Smoleńsk factory" zarabia. Brawo. Chyba też nad czymś takim pomyślę: proporczyki, modele do sklejania złamanego samolotu, no i oczywiście miniatury brzózek.
odpowiedź