SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

V2Media wchodzi na rosyjski rynek

Pół roku po premierze w Polsce, internetowa sieć reklamy videoV2Media rozpoczyna działalność w Rosji. Biuro rosyjskie jest drugimpo polskim oddziałem sieci.

"Reklama video w rosyjskim internecie należy do rzadkości.Dotychczas spotykanymi formami były prawie wyłącznie pre-rolle,bardzo rzadko banery z częścią video. Jako V2Media chcemy pobudzići rozwinąć działania rynku w tej dziedzinie" - mówi AlexanderMashkov, zarządzający V2Media w Rosji.

V2Media współpracuje w Rosji z kilkunastoma witrynami, m.in.stroną agencji informacyjnej Interfax.ru, serwisami wydawnictwaConde Nast - GQ.ru, Vogue.ru, Glamour.ru, czy informacyjną sieciąspołecznościową Newsland.ru. Trwają także testy na witrynach MSN.Obecny zasięg sieci V2Media w Rosji to ponad milioninternautów.

Technologię emisji i raportowania kampanii video dla V2MediaRosja dostarcza Bbelements.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: V2Media wchodzi na rosyjski rynek

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl