Value Media wprowadza nowy produkt dla Orange Flex Travel

Wystartowała kampania online i offline Orange Flex lanchująca nowy produkt roamingowy Flex Travel - eSIM z dostępem do szybkiego internetu za granicą, bez konieczności zmiany operatora czy wymiany karty SIM.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Value Media wprowadza nowy produkt dla Orange Flex Travel
mat.pras.

Nowy produkt to odpowiedź Orange Flex na potrzeby mobilnych konsumentów – zarówno tych, którzy planują podróże z wyprzedzeniem, jak i tych, którzy działają bardziej spontanicznie. Orange Flex Travel ma wyróżniać się atrakcyjną ceną, wygodą oraz elastycznym podejściem do potrzeb klientów.

Kampania promująca nowy produkt obejmuje działania digitalowe w tym wideo, display, rich media oraz promocję w kinach, z naciskiem na formaty off-screen. Kluczowym elementem strategii jest także obecność marki na serwisach podróżniczych, takich jak Fly4free czy eSky – czyli tam, gdzie klient podejmuje decyzję zakupową: od momentu uświadomienia potrzeby po samą podróż.

Za strategię, planowanie oraz zakup mediów obejmujących kanały digital i kino, odpowiada agencja mediowa Value Media. Działania z zakresu performance marketingu oraz programmatic realizuje spółka MarTech & e-commerce connected Salestube. Za przygotowanie kreacji oraz prowadzenie komunikacji w mediach społecznościowych odpowiada agencja GPD. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe