Value Media wygrywa przetarg marki Remington

Value Media, dom mediowy należący do Group One, wygrał przetarg na obsługę budżetu mediowego marki urządzeń do pielęgnacji i stylizacji włosów Remington.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Value Media wygrywa przetarg marki Remington

W ramach podpisanej umowy Value Media będzie odpowiedzialne za strategię, planowanie i zakup mediów telewizyjnych i w telewizji hybrydowej, a także działania digitalowe: paid social, SEM i programmatic, realizowane przy udziale agencji SalesTube (także należącej do Group One).

Agencje będą odpowiedzialne za kampanię mediową wprowadzającą na rynek innowacyjną linię urządzeń do pielęgnacji włosów Hydraluxe Pro oraz Hydraluxe, które pielęgnują włosy podczas stylizacji. Group One zajmie się planowaniem i zakupem mediów. Kampania rusza w październiku.

- Spośród wszystkich ofert mediowych, propozycja Group One była najlepsza, gdyż podeszła do tematu holistycznie, opierając swoje rekomendacje na kompleksowej analizie obecnej sytuacji rynkowej. Dlatego zdecydowaliśmy się kolejny raz powierzyć strategię i obsługę mediową  naszemu stałemu partnerowi - mówi Katarzyna Krauze, country marketing manager w Spectrum Brands Poland (do której należy Remington).

Value Media odpowiadał za obsługę budżetu mediowego ubiegłorocznej kampanii marki Remington „Bądź sobą po swojemu".

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

Wielka przeprowadzka "Królowej przetrwania". Programu nie będzie w TVN7

Wielka przeprowadzka "Królowej przetrwania". Programu nie będzie w TVN7