SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Vectra z duża liczbą kanałów niegwarantowanych. Dlaczego?

Sieć kablowa Vectra wprowadza zmiany w ofercie. Operator podzielił oferowane przez siebie kanały na gwarantowane w umowie i niegwarantowane. Wyłączenie tych ostatnich z oferty nie będzie pozwalać na bezkarne rozwiązanie umowy.

Vectra z duża liczbą kanałów niegwarantowanych. Dlaczego?

- Vectra wprowadziła zmiany do umów na dostęp do programów telewizyjnych mając na uwadze wyłącznie sytuację, kiedy któryś z kanałów zdecyduje się zakończyć działalność w Polsce. Zawartość żadnego z obecnie oferowanych przez nas pakietów programowych nie ulegnie zmianie - mówi Wirtualnemedia.pl Krzysztof Stefaniak, rzecznik prasowy operatora.

Wśród kanałów, które są niegwarantowane w umowach z abonentami, znajdują się głównie stacje zagraniczne, satelitarne kanały FTA czy mniej popularne kanały tematyczne. Nowy podział kanałów obowiązuje klientów Vectry, którzy od 15 lipca br. podpisują nowe lub przedłużają obecne umowy z operatorem. Pozostałych abonentów nowy wykaz stacji ma zacząć obowiązywać od września br.

Podobną praktykę podziału oferty na stacje gwarantowane w umowie i niegwarantowane stosują od dawna platformy satelitarne.

Sieć kablowa Vectra na koniec kwietnia br. miała 495 tys. klientów telewizji cyfrowej (więcej na ten temat).

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Vectra z duża liczbą kanałów niegwarantowanych. Dlaczego?

16 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
uwaga
ostrzegam przed VECTRA, przedstawiciele przychodzący do domu kłamią podczas podpisywania umowy, nie pokazują cenników instalacji oraz aktywacji, do ceny montażu doliczane są kwoty za wymiane gniazdek czy dodatkowe przewody, ktorych w de facto w ogóle nie wykonują. biura obslugi klientów traktuja ludzi jak idiotów. nie podpisujcie umowy z VECTRA. codzienne przerwy techniczne w dostawie tv i internetu. poczytajcie fora z komentarzami ludzi nabitych w butelke przez VECTRA zanim zedycyjecie sie wpuscic ich do domu.
26 9
odpowiedź
User
Q-W-E-R-T-Y-U-I-O-P
Dlaczego?Bo im się zabawy w NC+ zachciało!
20 9
odpowiedź
User
andrev
To że komuś nie wyszła współpraca z Vectrą nie oznacza że trzeba ją dołować. Mi osobiście oferta odpowiada ,sygnał jest dobry i jestem zadowolony z cennika który w porównaniu z innymi operatorami jest na poziomie do zaakceptowania.
18 25
odpowiedź
User
WM
Nauczyli się z sytuacji UPC, które ostatnio zmieniało ofertę, co automatycznie przekłada się na prawo klientów do rozwiązania umowy. Wykorzystałem to natychmiast do wycofania się z chamskiego gniota, który mi wcisnęli (oczywiście formalnie mając podkładkę) - przetestowanie HBO przez miesiąc zakończyło się u mnie automatycznym przedłużeniem umowy na dwa lata, z której można wycofać się jedynie po zapłaceniu odszkodowania.
15 10
odpowiedź
User
PIKUŚ
A może tak wszystkie kanały jak i usługi świadczone przez Vectrę wrzucić na tę listę
15 8
odpowiedź