Vercom nowym inwestorem Appchance

Vercom, spółka z grupy technologicznej R22, została nowym inwestorem software house Appchance. Na mocy podpisanej umowy intencyjnej obejmie 23 proc. udziałów w spółce, przy czym odsetek ten może wzrosnąć do 64 proc. Wartość transakcji nie została ujawniona.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Vercom nowym inwestorem Appchance
fot. Shutterstock.com

Głównym celem podjętej inwestycji jest rozszerzenie kompetencji w technologiach mobilnych i zaoferowanie klientom Appchance nowych produktów i usług, sprzedawanych globalnie w modelu SaaS.

Na podstawie umowy inwestycyjnej, w przyszłym roku Vercom obejmie nowe udziały w Appchance, dzięki czemu ich udział wzrośnie do 39 proc. Dodatkowo Vercom ma opcję nabycia kolejnych 25 proc. spółki. Oznacza to, że w perspektywie najbliższych trzech lat może objąć 64 proc. udziałów. Dokapitalizowanie odbędzie się przy założeniu utrzymania dynamicznego tempa rozwoju biznesu software house oraz stworzeniu dochodowego produktu w modelu SaaS.

Dzięki obecności w Grupie R22, Appchance zyska dostęp do klientów Grupy R22 oraz otrzyma wsparcie w rozwoju działalności software house.

- Dzięki inwestycji w Appchance uzupełnimy kompetencje Grupy R22 w obszarze technologii mobilnych. W ciągu ostatnich lat z sukcesem zrealizowali kilkadziesiąt projektów mobilnych i technologicznych dla klientów z całego świata. Liczymy na wzajemne synergie, które pozwolą nam  wprowadzić na rynek nowe rozwiązania  – powiedział Jakub Dwernicki, prezes zarządu Grupa R22.

Zespół Appchance działa w obszarze technologii mobilnych, IOT i mobile ecommerce. Prowadzi projekty dla klientów z USA, Francji, Wielkiej Brytanii, Niemiec, Indonezji i Polski. Firma zatrudnia 40 programistów i managerów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"