'Vita' liderem miesięczników o zdrowiu, ale straciła najwięcej

W sierpniu br. liderem sprzedaży wśród miesięczników o zdrowiu była"Vita - Magazyn o Zdrowiu" (Edipresse Polska), jednak tytuł tenzanotował największy spadek w segmencie. W górę poszła sprzedażtrzech pism.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Sprzedaż ogółem "Vity" w sierpniu br. wyniosła 92 065 egz. ibyła o 25 proc. niższa niż w analogicznym miesiącu ubiegłego roku -wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanychprzez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugą lokatę zajął magazyn "Samo Zdrowie" (Burda Media Polska),który sprzedał się w ilości 78 543 egz. (wzrost o 8 proc.). Napozycji trzeciej znalazła się "Super Linia" (Quadro Media), którejsprzedaż w sierpniu br. w porównaniu do sierpnia ub. r. wzrosła o20 proc. i wyniosła 48 618 egz.

Porównując dane miesiąc do miesiąca, najwięcej straciłmiesięcznik "Vita - Magazyn o Zdrowiu", a najwięcej zyskało pismo"Żyjmy dłużej".

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu