Viva promuje serial “Miłość na bogato” (wideo)

Kanał Viva Polska rozpoczął kampanię reklamową promującą nowy serial stacji “Miłość na bogato”. Działania obejmują prasę i internet.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Kreacja reklam jest spójna z oprawą serialu, a zobaczyć można w nich bohaterów produkcji. Kampania prasowa obejmuje pisma kobiece i młodzieżowe, natomiast w internecie reklamy pojawią się w takich portalach jak m.in. Onet, o2.pl, Filmweb czy tvnplayer. Poza tym produkcja jest też intensywnie promowana na antenie Vivy, gdzie oglądać można zwiastun.

Viacom we własnym zakresie przygotował kreację kampanii, a media we współpracy z nadawcą zaplanował dom mediowy Initiative Media Warszawa.

“Miłość na bogato” to połączenie serialu fabularnego i reality-show. Produkcja opowiadać będzie o grupie młodych, zamożnych ludzi z Warszawy, którzy walczą o odnalezienie miłości i szczęścia w życiu. W produkcji wystąpią: Marcela Leszczak, Justyna Banasiak i Gabriel Piotrowski, Janek Bielski, Monika Pietrasińska, Iza Małota, Mateusz Rojek, Sylwia Nowak, Karolina Gilon i Nikodem Świącki . Serial emitowany będzie w czwartki o 19.30 począwszy od 29 sierpnia br. (więcej na ten temat).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję