ROZWIŃ

Vizeum z globalnym budżetem mediowym Groupe SEB

Dom mediowy Vizeum, należący do Dentsu Aegis Network wygrał przetarg na obsługą mediową globalnego budżetu francuskiej firmy Groupe SEB, producenta małego AGD - właściciela takich marek, jak Tefal, Rowenta czy Krups.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
0 komentarzy

Współpraca agencji z Groupe SEB obejmuje planowanie i zakup mediów cyfrowych i tradycyjnych, CRM, e-Retail. Agencja będzie obsługiwać marketera globalnie, m.in. na rynkach Europy, Azji i obu Ameryk.

- Zmieniamy się, jeśli chodzi o relacje klient-agencja i nasz model współpracy. W ofercie Vizeum odnaleźliśmy nasze wartości, a jednocześnie potrzebowaliśmy fachowej wiedzy - zespołu stojącego za naszym głównym wyzwaniem, jakim jest sprawienie, aby wrażenia konsumentów były kluczowym motorem wzrostu - powiedział Guillaume Planet, wiceprezes ds. mediów i marketingu cyfrowego Groupe SEB.

Firmy nie ujawniają szczegółów przetargu, w wyniku którego budżet mediowy zdobyło Vizeum. Nie podają też, na jak długo zawarły umowę.

 

Komentarze (0)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Polski e-sklep modowy urósł dzięki sneakersom. Mniej na marketing

Polski e-sklep modowy urósł dzięki sneakersom. Mniej na marketing

Jakub Jankowski nowym CEO Inter IKEA Group

Jakub Jankowski nowym CEO Inter IKEA Group

Polanex klientem BeDigital

Polanex klientem BeDigital

5. edycja PR Wings z rekordową liczbą zgłoszeń

5. edycja PR Wings z rekordową liczbą zgłoszeń

Jak Meta Advantage+ zmienia zasady marketingowej gry
Materiał reklamowy

Jak Meta Advantage+ zmienia zasady marketingowej gry

Na Allegro ubywa miejsca dla InPostu. Będzie więcej nowych automatów

Na Allegro ubywa miejsca dla InPostu. Będzie więcej nowych automatów