Vizeum z globalnym budżetem mediowym Groupe SEB

Dom mediowy Vizeum, należący do Dentsu Aegis Network wygrał przetarg na obsługą mediową globalnego budżetu francuskiej firmy Groupe SEB, producenta małego AGD - właściciela takich marek, jak Tefal, Rowenta czy Krups.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Współpraca agencji z Groupe SEB obejmuje planowanie i zakup mediów cyfrowych i tradycyjnych, CRM, e-Retail. Agencja będzie obsługiwać marketera globalnie, m.in. na rynkach Europy, Azji i obu Ameryk.

- Zmieniamy się, jeśli chodzi o relacje klient-agencja i nasz model współpracy. W ofercie Vizeum odnaleźliśmy nasze wartości, a jednocześnie potrzebowaliśmy fachowej wiedzy - zespołu stojącego za naszym głównym wyzwaniem, jakim jest sprawienie, aby wrażenia konsumentów były kluczowym motorem wzrostu - powiedział Guillaume Planet, wiceprezes ds. mediów i marketingu cyfrowego Groupe SEB.

Firmy nie ujawniają szczegółów przetargu, w wyniku którego budżet mediowy zdobyło Vizeum. Nie podają też, na jak długo zawarły umowę.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"