VML globalną agencją Generali

Należąca do WPP agencja VML wygrała przetarg i została globalną agencją strategiczno-kreatywną firmy ubezpieczeniowej Generali.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
VML globalną agencją Generali

Wybór VML jest efektem konkurencyjnego procesu przetargowego, którego szczegółów firmy nie ujawnia. 

VML będzie obsługiwać Generali z centralnym zespołem z biur w Wielkiej Brytanii i Włoszech.

Szersza sieć WPP, która stanowiła instrumentalną część procesu przetargowego, zostanie wykorzystana ze względu na swoje rozległe zasoby, w tym WPP Open i wiedzę specjalistyczną na temat rynku lokalnego, aby zapewnić bezproblemową obsługę Generali  na całym świecie. Partnerami WPP są Hogarth i AKQA.

VML natychmiast rozpoczyna obslugę ubezpieczyciela i w pierwszej kolejności zajmie się opracowaniem globalnej kampanii, której start planowany jest na drugi kwartał 2025 r. 

– Jesteśmy podekscytowani współpracą z WPP, aby pomóc Generali w rozpoczęciu nowego rozdziału. Od samego początku ich podejście opierało się na ludzkich spostrzeżeniach i odważnym, strategicznym myśleniu. Przedstawili pomysły, które były nie tylko proste i potężne, ale miały potencjał, aby kreatywnie przełamać nowe bariery i znaleźć globalny oddźwięk. To właśnie ta wizja naprawdę ich wyróżnia i nie możemy się doczekać, aby podzielić się tym, co będzie dalej — powiedziała Isabelle Conner, dyrektor ds. marketingu i obsługi klienta w Generali. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat