VoIP: współpraca IBM i Cisco

Firmy Cisco i IBM będą współpracować w celu wspólnej sprzedaży telefonów VoIP

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Technologia VoIP niesie ze sobą możliwość ogromnych oszczędności finansowych związanych z prowadzeniem rozmów telefonicznych, szczególnie na dalekie odległości, bowiem umożliwia ona prowadzenie ich przez Internet. Podstawowym zyskiem z porozumienia pomiędzy obydwoma firmami jest fakt, że obecnie IBM Global Services będzie sprzedawał produkty Cisco. Co więcej, produkty firmowane przez obydwie marki będą także sprzedawane przez niezależnych dystrybutorów.

Doug Elix, wiceprezes i szef wykonawczy działu sprzedaży IBM-a powiedział - “Zamierzamy zintegrować rozwiązania komunikacji IP firmy Cisco z branżowymi systemami IBM-a. Skupienie komunikacji w sieciach inteligentnych to zmiana sposobu prowadzenia biznesu i spodziewamy się, że obydwie firmy odegrają kluczowe role w transformacji rynku”.

Wśród pierwszych produktów znajdą sie Cisco Unity zintegrowane z systemem Lotus Domino, oraz oprogramowanie zarządzające baza danych IBM Information Management zintegrowane z Cisco CallManager i pracujące na serwerach „Big blue” eServer x345 lub x306. IBM zainstalowało już w swoich siedzibach 20 tys. telefonów IP marki Cisco.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"