SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Volvo w globalnej kampanii obiecuje, że nikt nie zginie w jego samochodach (wideo)

Volvo Cars w rozpoczętej właśnie globalnej kampanii reklamowej pod hasłem „Vision 2020” przekonuje, że ma wizję tworzenia samochodów, w których nikt nie odniesie obrażeń ani nie zginął. Kreację reklam przygotowała agencja Forsman&Bodenfors.

Article

Volvo Cars we współpracy z agencją Forsman&Bodenfors stworzyło pierwszą globalną kampanię, w której chce zwrócić uwagę na swoje nowe podejście do produkcji samochodów zawarte w haśle „Vision 2020” - podejmuje zobowiązanie, że do 2020 roku w produkowanych przez ten koncern samochodach nikt nie powinien zostać ranny ani zabity.

Spot wykorzystany w kampanii trwa blisko dwie minuty. Jego bohaterką jest młoda dziewczyna, która podróżuje autem siedząc na tylnym siedzeniu samochodu. W czasie jazdy widzi kilka wypadków samochodowych i twarze ich ofiar. I wtedy mówi, że ma wrażenie iż producenci samochodów tworzą je myśląc bardziej o torach wyścigowych niż o zatłoczonych miejskich ulicach.

Reklama kończy się pokazaniem auta, którym podróżuje dziewczynka - jest to Volvo XC90.

Autorem kreacji reklam jest agencja Forsman&Bodenfors, która została wybrana przez Volvo Cars jako globalna agencja strategiczna w grudniu ub.r.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Volvo w globalnej kampanii obiecuje, że nikt nie zginie w jego samochodach (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl