SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Wolność to wybór” w reklamach Volvo XC40 (wideo)

Z początkiem marca startuje szeroko zakrojona kampania reklamowa wspierająca premierę nowego modelu XC40 - pierwszego kompaktowego SUVa ze stajni Volvo. Działania obejmują flagowe stacje telewizyjne, digital oraz zróżnicowane nośniki outdoorowe. Za przygotowanie i realizację strategii komunikacji koncernu Volvo w Polsce odpowiada dom mediowy Mindshare.

Article

Volvo XC40 to pierwszy w ofercie marki model w segmencie tzw. małych SUVów. Można go nabyć m.in. w usłudze dla firm „Care by Volvo”, dzięki której, w ramach stałej miesięcznej opłaty abonamentowej oferowany jest 2-letni dostęp do nowego samochodu wraz z pełną obsługą.

Rozpoczynająca się kampania „Wolność to wybór” jest częścią globalnej kampanii Volvo, która wystartowała w Szwecji pod koniec stycznia. Działania reklamowe w Polsce obejmują kanały ogólne i tematyczne TVN, TVP i Polsatu, spoty emitowane są w prime-timie m.in. przy meczach Ligii Mistrzów w TVP czy programie śniadaniowym „Dzień dobry TVN”. W ramach działań internetowych zaplanowano kampanię rich media - treści wideo stworzone przez sieć Sataku pozwala obejrzeć model Volvo XC40 w wersji 360 stopni, a także umożliwia bezpośrednie zapisanie się na jazdę testową z poziomu kreacji. Dodatkowo w każdym tygodniu kampanii prowadzone będą działania na portalach onet.pl, wp.pl, interia.pl, gazeta.pl i tvn24.pl oraz w mediach społecznościowych.

W ramach kampanii outdorowej w Warszawie pojawią się dynamic backlighty, prezentujące nowe Volvo XC40 na tle panoramy miasta. Na ciemnym tle początkowo wyświetla się jedynie logo Volvo, a następnie rozświetlają się kolejno: światła samochodu, pozostałe elementy bryły, a na końcu światła miasta. Klasyczne formaty outdoorowe można zobaczyć także we wszystkich miastach dealerskich Volvo.

Nowe Volvo XC40 wystąpi także w najnowszej ekranizacji przygód Lary Croft. Polska premiera „Tomb Raidera” odbędzie się 6 kwietnia br. W rolę głównej bohaterki wcieliła się pochodząca ze Szwecji Alicia Vikander. Aktorka urodziła się Goeteborgu, rodzinnym mieście Volvo, gdzie do dziś znajdują się siedziba firmy oraz główna fabryka.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Wolność to wybór” w reklamach Volvo XC40 (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl