W 2012 r. ruszy internetowy bank AliorSync, chce mieć 1 mln klientów

Alior Bank uruchomi w I półroczu 2012 roku bank internetowy AliorSync i planuje pozyskać 1 mln klientów oraz 3 mld zł depozytów w ciągu czterech lat, poinformował prezes Wojciech Sobieraj.

masz / isb / pr
masz / isb / pr
Udostępnij artykuł:

"Nasze założenia biznesowe są takie, że chcemy mieć 1 mln klientów do końca 2016 roku, przy czym ok. 250 tys. w pierwszym roku. Start planujemy na pierwszą połowę przyszłego roku, ale mam nadzieję, że będzie to szybciej, niż koniec półrocza. To będzie jednostka Alior Banku, nie oddzielny bank" - powiedział Sobieraj podczas konferencji prasowej.

Oferta banku wirtualnego będzie adresowana do osób otwartych na nowe technologie i innowacyjne rozwiązania, poszukujących najefektywniejszych sposobów zarówno oszczędzania, jak i wydawania pieniędzy, podkreśla prezes. Grupą docelową będą osoby w wieku 20-35 lat.

"Chcemy, aby to był bank dla ludzi, którzy są naprawdę w świecie wirtualnym, wykorzystują geolokalizację, czy czytnik OCR" - zaznaczył Sobieraj.

Model działalności AliorSync przewiduje ułatwienie procesów ofertowania i sprzedaży produktów i usług nie tylko bankowych, dzięki wykorzystaniu na szeroką skalę popularności i możliwości sieci społecznościowych oraz rozwoju urządzeń mobilnych.

Sobieraj poinformował, że wartość inwestycji w nowe przedsięwzięcie wyniesie ok. 50 mln zł i będzie sfinansowana ze środków własnych Alior Banku.

masz / isb / pr
Autor artykułu:
masz / isb / pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu